×
مجید نصیرپور:

عراقچی یکی از بهترین گزینه‌های وزارت امور خارجه است

نماینده مردم سراب در مجلس، با اشاره به تجربه و دانش عباس عراقچی در حوزه بین‌الملل، تأکید کرد که وی یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی برای وزارت امور خارجه است و برنامه‌های او با دیدگاه‌های مقام معظم رهبری هم‌خوانی دارد.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
  • ۰
  • عراقچی یکی از بهترین گزینه‌های وزارت امور خارجه است

    به گزارش صبح مجلس، مجید نصیرپور نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس درباره پیشنهاد سید عباس عراقچی برای تصدی وزارت امور خارجه اظهار داشت: آقای عراقچی باتوجه‌به توانایی‌های شخصی و تخصصی خود، یکی از چهره‌های برجسته و باتجربه در حوزه بین‌الملل و امور خارجی است و نیاز به معرفی ندارد. وی نقش مهمی در موضوعات بین‌المللی و ارتباطات با مراکز قدرت در داخل و خارج از کشور ایفا کرده است و به اعتقاد من، ایشان یکی از بهترین گزینه‌هایی است که آقای پزشکیان برای وزارت امور خارجه معرفی کرده است.

     نصیرپور افزود: در مجلس، آقای عراقچی با اقبال عمومی مواجه شده است. هرچند برخی افراد ممکن است به دلیل دیدگاه‌های رادیکال خود نقدهایی داشته باشند، اما به‌طورکلی نمایندگان مجلس بادقت و تحلیل به بررسی صلاحیت ایشان خواهند پرداخت و به نظر من، آقای عراقچی مشکلی برای کسب رأی اعتماد نخواهد داشت.

     وی همچنین به انتصاب عراقچی به‌عنوان مشاور مقام معظم رهبری در شورای راهبردی پس از دوره وزارت خارجه در دولت قبل اشاره کرد و این موضوع را نشان‌دهنده جایگاه و اعتبار ایشان دانست. نصیرپور تصریح کرد که برنامه‌های ارائه شده توسط آقای عراقچی در کمیسیون نیز با دیدگاه‌های مقام معظم رهبری هم‌خوانی دارد و به‌این‌ترتیب، به نظر نمی‌رسد که مشکلی برای کسب رأی اعتماد وجود داشته باشد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18279

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس