×
مهرداد بائوج لاهوتی:

برنامه‌های عراقچی برای دیپلماسی اقتصادی و ارتباط با همسایگان منطبق بر بیانات رهبری است

نماینده مردم لنگرود تأکید کرد که برنامه‌های عراقچی برای توسعه روابط با همسایگان و کشورهای کمتر توجه شده، منطبق بر دیدگاه‌های مقام معظم رهبری بوده و توانسته‌اند نظرات مثبت نمایندگان را جلب کنند.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹
  • ۰
  • برنامه‌های عراقچی برای دیپلماسی اقتصادی و ارتباط با همسایگان منطبق بر بیانات رهبری است

    به گزارش صبح مجلس، مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، دررابطه‌ با عباس عراقچی وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه به خبرنگار مجلس گفت:

     آقای عراقچی برنامه‌هایی برای دیپلماسی اقتصادی دارند و بحث‌هایی هم مربوط به امنیت ملی و عزت ملی مطرح شد که ایشان برای این موضوع نیز برنامه‌هایی خوبی داشتند. مواضع ایشان بسیار منطقی و عقلایی بود. لازم به توضیح است که در رأی‌گیری کمیسیون نیز آقای عراقچی رأی آوردند و توانستند اعضای کمیسیون را قانع کنند.

     همچنین، دررابطه‌با نظرات نمایندگان در صحن علنی مجلس بیان کرد: باتوجه‌به رأی مثبت کمیسیون، نظرات مثبتی نسبت به ایشان وجود دارد و انتظار می‌رود که در صحن علنی هم موفق به کسب رأی اعتماد شوند.

     نماینده مردم لنگرود، در پاسخ به سؤال خبرنگار صبح مجلس درباره تطابق برنامه‌های آقای عراقچی با بیانات مقام معظم رهبری گفت: برنامه‌هایی که آقای عراقچی در جلسه کمیسیون ارائه دادند تا حد زیادی با دیدگاه‌های مقام معظم رهبری منطبق بود، به‌ویژه در بحث توسعه دیپلماسی اقتصادی و ارتباط با همسایگان. همچنین، ایشان برنامه‌هایی برای توسعه روابط با کشورهای آفریقایی و دیگر کشورهایی که تاکنون کمتر به آن‌ها توجه شده، مانند چین و روسیه، دارند و به اصلاح رفتار کشورهای اروپایی با ایران نیز اشاره داشتند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18269

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس