×

تأیید برنامه‌های وزرای پیشنهادی اقتصاد و صمت در کمیسیون اقتصادی مجلس

فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، از تأیید برنامه‌های وزرای پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد. وی همچنین به حضور وزرای پیشنهادی دفاع، راه و شهرسازی و علوم و تحقیقات در این کمیسیون اشاره کرد و برنامه‌های آنها را منطبق با برنامه هفتم توسعه عنوان کرد.

  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
  • ایکانا
  • ۰
  • تأیید برنامه‌های وزرای پیشنهادی اقتصاد و صمت در کمیسیون اقتصادی مجلس

    به گزارش صبح مجلس؛ فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، از حضور وزرای پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، راه و شهرسازی، و علوم و تحقیقات در نشست عصر امروز (چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.

    وی توضیح داد که وزرای پیشنهادی در این جلسه به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و طبق ارزیابی صورت‌گرفته، برنامه‌های آنها منطبق با برنامه هفتم توسعه بود. مقصودی تأکید کرد که کمیسیون اقتصادی از دیدگاه ابعاد اقتصادی به بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی پرداخته و اعضای کمیسیون نیز دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

    این نماینده مجلس دوازدهم همچنین اشاره کرد که برنامه‌های تمامی وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است. در نشست امروز، برنامه‌های عبدالناصر همتی، وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، به رأی گذاشته شد و در نهایت، اعضای کمیسیون برنامه‌های وی را تأیید کردند.

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود که پس از برگزاری نشست‌های تخصصی با سید محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت (صمت)، اعضای کمیسیون برنامه‌های وی را نیز تأیید کردند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18262

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس