×

پاک نژاد: افزایش تولید بنزین و تأسیس پالایشگاه‌های کوچک از اولویت‌های وزارت نفت

نمایندگان مجلس در نشست عصر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با عباس علی آبادی و محسن پاک نژاد، وزرای پیشنهادی نیرو و نفت، خواستار توجه ویژه به تأسیس پالایشگاه‌های کوچک و حل مشکلات ناترازی انرژی شدند.

  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
  • ایکانا
  • ۰
  • پاک نژاد: افزایش تولید بنزین و تأسیس پالایشگاه‌های کوچک از اولویت‌های وزارت نفت

    به گزارش صبح مجلس؛ ولی الله بیاتی، نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، به ادامه نشست امروز (چهارشنبه، ۲۴ مرداد ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در نوبت عصر اشاره کرد. در این نشست عباس علی‌آبادی، وزیر پیشنهادی نیرو، با حضور در جلسه به ارائه برنامه‌های خود برای این وزارتخانه پرداخت.

    بیاتی با اشاره به مرتبط بودن مدرک تحصیلی و سوابق این وزیر پیشنهادی، عنوان کرد که علی آبادی برنامه‌ای جامع و مفصل مطابق با برنامه هفتم توسعه پیرامون سیاست‌های کلان وزارت نیرو و حل مشکلات ناترازی آب و برق ارائه کرد. این برنامه‌ها شامل نحوه توزیع و صادرات آب و برق بود و به نظر نمایندگان، عملیاتی و اجرایی می‌رسید. به همین دلیل، نظر تقریباً مثبتی نسبت به وی داشتند.

    پاک نژاد: افزایش تولید بنزین و تأسیس پالایشگاه‌های کوچک از اولویت‌ها

    بیاتی در ادامه به حضور محسن پاک نژاد، وزیر پیشنهادی نفت، در این نشست اشاره کرد و افزود که پاک نژاد به عدم خام‌فروشی معتقد است و برنامه‌هایی برای تأسیس پالایشگاه، افزایش تولید بنزین و میعانات گازی ارائه کرده است.

    وی ادامه داد: امروز ناترازی انرژی به عنوان یکی از ابرچالش‌های حوزه صنعت نفت مطرح است و نمایندگان کمیسیون نسبت به آن دغدغه دارند. از این رو، تأکید کردند که این موضوع باید بیش از پیش در برنامه وزیر پیشنهادی نفت مورد توجه قرار گیرد. همچنین نمایندگان بر این باور بودند که تأسیس پالایشگاه‌های کوچک با جایابی مناسب باید از اهم برنامه‌های وزیر نفت آینده باشد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18247

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس