×
مجتبی بخشی‌پور:

حمایت دولت و تیم اقتصادی، کلید موفقیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی است

در حال حاضر، اصلی‌ترین کار ما در حوزه مسکن است که رفع مشکلات مسکن نیاز به حمایت دولت دارد و باید تیم اقتصادی دولت، و حتی شخص دکتر پزشکیان، در این زمینه همراه وزیر پیشنهادی باشند.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
  • ۰
  • حمایت دولت و تیم اقتصادی، کلید موفقیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی است

    به گزارش صبح مجلس، مجتبی بخشی‌پور، نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار صبح مجلس به بررسی توانمندی‌های فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، پرداخت. وی گفت: واقعیت این است که در حال حاضر صحبت‌هایی در مجلس مطرح است مبنی بر اینکه تصدی وزارت راه و شهرسازی با بیش از بیست معاونت و اجرایی بودن جنس فعالیت این وزارتخانه برای خانم صادق دشوار است. اما عملاً چنین نیست. خانم صادق هم تحصیلات مناسبی دارد و هم تجربه‌ای در مجموعه وزارت راه. ایشان با تمامی معاونت‌های وزارت راه آشناست و قادر به هدایت و راهبری مناسب خواهد بود. به علاوه، ایشان دارای ارتباطات قوی در سطح عالی است و وزارت مسکن و شهرسازی نیز مسئله‌ای نیست که تنها با اقدامات فردی وزیر قابل حل باشد.

    حمایت دولت و تیم اقتصادی؛ کلید موفقیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

    بخشی‌پور افزود: در حال حاضر، اصلی‌ترین کار ما در حوزه مسکن است که رفع مشکلات مسکن نیاز به حمایت دولت دارد و باید تیم اقتصادی دولت، و حتی شخص دکتر پزشکیان، در این زمینه همراه وزیر پیشنهادی باشند.
    وی به تأثیر برنامه‌ها و راهکارهای خانم صادق اشاره کرد و گفت: وزیر پیشنهادی برنامه‌ها و راهکارهای خوبی را ارائه داده و به اعتقاد بنده روند خوبی را در کمیسیون‌ها، به‌ویژه کمیسیون عمران، طی کرده است و نگرانی نمایندگان از معرفی ایشان برطرف شده است.

    انتظار برای ارائه کامل برنامه‌ها و تصمیم‌گیری نهایی

    بخشی‌پور در ادامه گفت: ارائه برنامه‌ها و راهکارهای وزیر پیشنهادی به صورت کامل ارائه نشد و فرصتی برای ارائه خواستند تا این امر محقق گردد. امیدوارم بعد از ارائه کامل برنامه‌ها و برگزاری جلسه سوم، نظر نهایی کمیسیون به نظر شخصی بنده نزدیک باشد.” وی همچنین ابراز امیدواری کرد که خانم صادق بتواند رای اعتماد نمایندگان مجلس را دریافت کند و با حمایت دولت، به حل مشکلات اساسی در حوزه مسکن بپردازد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18245

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس