×

شهردار سابق تهران: فرزانه صادق می‌تواند چالش‌های کلان حوزه راه و شهرسازی را مدیریت کند

شهردار سابق تهران با تمجید از فرزانه صادق مالواجرد به‌عنوان مدیری که از بدنه وزارت راه و شهرسازی برخاسته است، خاطرنشان کرد که او توانایی مدیریت موفق در این وزارتخانه را دارد و می‌تواند با رویکردهای کارشناسی گره‌گشای چالش‌های حوزه راه و شهرسازی باشد.

  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
  • وزارت راه و شهرسازی
  • ۰
  • شهردار سابق تهران: فرزانه صادق می‌تواند چالش‌های کلان حوزه راه و شهرسازی را مدیریت کند

    به گزارش صبح مجلس؛ پیروز حناچی، معاون اسبق شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، در مورد فرزانه صادق مالواجرد، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، اظهار داشت: مدیرانی توانایی ایجاد تحول در حوزه‌های کلان اقتصادی را دارند که نسبت به آن حوزه شناخت لازم را داشته باشند و با ایستادگی و توان مدیریتی بالا به چالش‌ها ورود کنند.

    شهردار سابق تهران با ذکر خاطره‌ای از مرحوم مهندس کازرونی، وزیر اسبق مسکن و شهرسازی، افزود: مرحوم کازرونی همیشه تأکید داشتند که باید به دنبال مسئولانی باشیم که برای اجرای برنامه‌های اصولی و صحیح و مواجه شدن با چالش‌ها شهامت داشته باشند؛ به‌طوری که در مواجهه با چالش‌ها، رگ گردن آن‌ها ورم کند ولی عقب‌نشینی نکنند. به اعتقاد من، خانم صادق از جنس چنین مدیرانی هستند.

    حناچی تصریح کرد: خانم صادق از جمله مدیرانی هستند که پله‌های ترقی را از لایه‌های پایینی وزارت راه و شهرسازی، از کارشناسی تا مدیرکلی و معاونت شورای عالی معماری و شهرسازی، پیموده‌اند. بنابراین، ایشان از جنس بدنه این وزارتخانه هستند و ساختارهای این مجموعه را به‌خوبی می‌شناسند.

    وی با تأکید بر نگاه علمی خانم صادق به موضوعات و مسائل حوزه‌های مختلف، افزود: یکی از ویژگی‌های مثبت خانم صادق، باور و اعتقاد راسخ ایشان به رویکردهای کارشناسی برای حل مسائل حوزه راه و شهرسازی است. این ویژگی می‌تواند گره‌گشای بسیاری از چالش‌های این حوزه باشد.

    حناچی خاطرنشان کرد: قطعاً به دلیل بزرگی وزارت راه و شهرسازی، نمی‌توان فردی را پیدا کرد که در تمام حوزه‌های این وزارتخانه از مسکن و زیرساخت‌های عمرانی گرفته تا شقوق مختلف حمل و نقل، صاحب تخصص باشد. اما خانم صادق می‌تواند با مدیریت کارشناسانه و استفاده از نیروهای متخصص در هر حوزه، تمام این مجموعه بزرگ و متنوع را به‌خوبی مدیریت کند.

    وی همچنین با یادآوری قانون‌گرایی مالواجرد، بیان کرد: ایستادگی و شهامت خانم صادق در معاونت شهرسازی در برابر اعمال نفوذها و دفاع از حقوق عموم مردم، در کارنامه ایشان درج شده و حسن سابقه ارزنده‌ای به شمار می‌رود./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18235

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس