×

حمایت نمایندگان از برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات و جهاد کشاورزی در کمیسیون امور داخلی/ سابقه سیاسی ظفرقندی با نقدهای جدی از سوی اعضای کمیسیون مواجه شد

ولی الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، در تشریح نشست صبح امروز این کمیسیون، از حمایت نمایندگان از برنامه‌های وزرای پیشنهادی اطلاعات و جهاد کشاورزی خبر داد و در عین حال به نقدهای جدی نسبت به سوابق سیاسی وزیر پیشنهادی بهداشت اشاره کرد.

  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
  • ایکانا
  • ۰
  • حمایت نمایندگان از برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات و جهاد کشاورزی در کمیسیون امور داخلی/ سابقه سیاسی ظفرقندی با نقدهای جدی از سوی اعضای کمیسیون مواجه شد

    به گزارش صبح مجلس؛ ولی الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، به تشریح نشست صبح امروز (چهارشنبه، ۲۴ مرداد ماه) این کمیسیون پرداخت. وی اعلام کرد که این نشست به منظور بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دکتر پزشکیان تشکیل شد و نخستین مهمان جلسه، حجت‌الاسلام خطیب، وزیر پیشنهادی اطلاعات بود که برای دومین بار در کمیسیون حضور یافت.

    حمایت نمایندگان از رویکردهای حجت‌الاسلام خطیب در وزارت اطلاعات

    بیاتی با اشاره به صحبت‌های حجت‌الاسلام خطیب درباره موضوعاتی همچون تأمین امنیت کشور، نحوه عملکرد وزارتخانه در حوزه استعلامات و حمایت از جبهه مقاومت، افزود: کمیسیون با معرفی وی به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات موافقت داشت و نمایندگان نظر مثبتی نسبت به رویکردهای ایشان داشتند.

    برنامه‌های نوری قزلجه در حوزه کشاورزی و دامداری مورد تأیید نمایندگان

    وی در ادامه به حضور غلامرضا نوری قزلجه، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این کمیسیون اشاره کرد و بیان داشت: نوری قزلجه با سوابق تحصیلی مرتبط و تجربه‌های اجرایی مثبت در حوزه کشاورزی و دامداری، توانست نظر نمایندگان را جلب کند. برنامه‌های عملیاتی وی به ویژه در حوزه تأمین نهاده‌های دامی مورد تأیید کمیسیون قرار گرفت.

    نقد سیاسی‌کاری‌های ظفرقندی؛ چالش اصلی وزیر پیشنهادی بهداشت

    در پایان، بیاتی به حضور محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این کمیسیون اشاره کرد و گفت: سابقه سیاسی ظفرقندی با نقدهای جدی از سوی اعضای کمیسیون مواجه شد. اعضا معتقد بودند که وزارت بهداشت یک وزارتخانه خدمات‌رسان است و نباید فردی با سوابق سیاسی در رأس آن قرار گیرد. به ویژه اظهارنظرهای ظفرقندی در حوزه‌های سیاسی، از جمله عفاف و حجاب، مورد انتقاد شدید نمایندگان قرار گرفت.

    به گفته بیاتی، این نقدها باعث شد که اقبال چندانی نسبت به عملکرد تخصصی ظفرقندی در این جلسه صورت نگیرد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18192

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس