×

احمد راستینه: صالحی برای حمایت از هنرمندان برنامه‌های هدفمندی ارائه داده است

احمد راستینه، نماینده مجلس شورای اسلامی، از تأکید وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اجرای دقیق برنامه هفتم توسعه مطابق اسناد بالادستی خبر داد و به تشریح برنامه‌های هدفمند وی برای حمایت از فعالان هنری و فرهنگی پرداخت.

  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
  • فارس
  • ۰
  • احمد راستینه: صالحی برای حمایت از هنرمندان برنامه‌های هدفمندی ارائه داده است

    به گزارش صبح مجلس؛ احمد راستینه، نماینده مجلس شورای اسلامی، درباره حضور سیدعباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فرهنگی مجلس، عنوان کرد: وزیر پیشنهادی فرهنگ بر اجرای دقیق برنامه هفتم توسعه و احکام آن مطابق با اسناد بالادستی تأکید کرده است. وی افزود که این برنامه‌ها دقیق و هدفمند هستند و برای حمایت از فعالان هنری و فرهنگی و قانونمند کردن فعالیت‌های هنری، برنامه‌های خوبی از سوی آقای صالحی مطرح شده است.

    حمایت از شاخص‌های هنری کشور

    راستینه در ادامه اشاره کرد که یکی از محورهای مهم برنامه‌های وزیر پیشنهادی فرهنگ، طراحی برنامه‌های ویژه برای تقویت شاخص‌های هنری کشور است. این برنامه‌ها با هدف ارتقاء سطح هنری و فرهنگی کشور و حمایت از هنرمندان طراحی شده‌اند و به‌طور ویژه به توسعه و حمایت از شاخص‌های هنری کشور پرداخته‌اند.

    درخواست حمایت از کمیسیون فرهنگی

    در پایان، احمد راستینه تاکید کرد که آقای صالحی، وزیر پیشنهادی فرهنگ، از کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درخواست کمک برای اجرای برنامه‌های فرهنگی خود نمود. وی به نقش مهم این کمیسیون در حمایت از برنامه‌های فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود که همکاری نزدیک با کمیسیون فرهنگی برای تحقق اهداف فرهنگی و هنری کشور ضروری است./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18177

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس