×

علیرضا کاظمی با اکثریت آرا از کمیسیون آموزش مجلس رای اعتماد گرفت؛ شرایط ویژه برای معلمان و نیروهای خرید خدمات

علیرضا کاظمی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، پس از حضور در جلسات کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، با اکثریت آرا موافقت این کمیسیون را کسب کرد. این موافقت مشروط به اجرای چندین اقدام اساسی از جمله تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات و پرداخت معوقات بازنشستگان فرهنگی بوده است.

  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
  • ایکانا
  • ۰
  • علیرضا کاظمی با اکثریت آرا از کمیسیون آموزش مجلس رای اعتماد گرفت؛ شرایط ویژه برای معلمان و نیروهای خرید خدمات

    به گزارش صبح مجلس؛ احسان عظیمی‌راد، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، از بررسی سوابق و برنامه‌های علیرضا کاظمی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، خبر داد. وی اعلام کرد که کاظمی در دو جلسه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در کمیسیون آموزش حضور پیدا کرد و ضمن ارائه سوابق کاری خود، برنامه‌های پیش‌بینی شده برای وزارتخانه آموزش و پرورش را مطرح کرد.

    بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی

    عظیمی‌راد با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون حاضر در جلسه به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداخته‌اند، افزود: کاظمی توانست با اکثریت آرا موافقت اعضای کمیسیون تخصصی آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی را کسب نماید.

    شروط کمیسیون برای رای موافق

    سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه موافقت اعضای کمیسیون با چند شرط اساسی همراه بود، اظهار داشت: علیرضا کاظمی با پذیرش شروط کمیسیون از جمله تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات و تغییر وضعیت قرارداد آنها از حالت شرکتی به قرارداد کار معین، تعیین ردیف پرداخت معوقات بازنشستگان فرهنگی بین سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲، اجرای مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی به نفع تمام دانش‌آموزان ایران، تعیین تکلیف معلمان نهضتی، طرح امین، حق التدریسی‌های آزاد و سایر معلمان و همچنین استفاده از مدیران و معاونان بی‌حاشیه در ادارات کل استان‌ها، توانست موافقت اعضای کمیسیون را کسب کند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18154

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس