×
الهام آزاد

حضور فرزانه صادق در کابینه، پاسخی به انتظارات جامعه زنان

الهام آزاد، نماینده مجلس، انتخاب فرزانه صادق به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را پاسخی به انتظار جامعه زنان دانست و از توانمندی‌های ایشان در مدیریت این وزارتخانه حمایت کرد.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۶
  • ۰
  • حضور فرزانه صادق در کابینه، پاسخی به انتظارات جامعه زنان

    به گزارش صبح مجلس؛ الهام آزاد، نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفتگویی با خبرنگار صبح مجلس، درباره پیشنهاد فرزانه صادق برای تصدی مسئولیت وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت که انتخاب خانم صادق به عنوان وزیر پیشنهادی یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کشور را انتخابی درست می‌داند. او اشاره کرد که جامعه زنان انتظار دارد حداقل یک زن در کابینه حضور داشته باشد، زیرا بانوان نه تنها نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند بلکه در مدیریت کلان کشور نیز باید نقش داشته باشند. آزاد افزود که خانم‌ها هر جا که حضور داشتند، موفق عمل کرده‌اند و حضور یک بانو در رأس وزارت راه و شهرسازی را اقدامی مثبت تلقی کرد.

    وی با اشاره به تجربه و تخصص خانم صادق در وزارت راه و شهرسازی، بیان کرد که ایشان از اوایل دهه هشتاد وارد این وزارتخانه شده و با توجه به تحصیلات، تخصص و اشرافیت بر امور مختلف این وزارتخانه، می‌تواند کمک بزرگی به این حوزه کند.
    آزاد همچنین تأکید کرد که نظم و اشرافیتی که خانم صادق در برنامه‌ها و ساختارهای پیشنهادی خود دارد، از نقاط قوت ایشان به شمار می‌رود و افزود که ایشان با برنامه‌ها و توانمندی‌های خود توانسته نظر مثبت نمایندگان مجلس را جلب کند.

    آزاد به تردیدهای اولیه برخی از نمایندگان درباره توانایی یک زن در مدیریت وزارتخانه‌ای با این حجم از مسئولیت‌ها نیز اشاره کرد و گفت که خداوند توانایی‌ها را بر اساس جنسیت تقسیم نکرده است و خانم‌ها هر جا که بوده‌اند، موفق عمل کرده‌اند. او اظهار امیدواری کرد که حضور خانم صادق در این مسئولیت، این نگرش را تغییر دهد و ثابت کند که زنان نیز می‌توانند در سخت‌ترین شرایط مدیریتی موفق باشند.

    در پایان، الهام آزاد با اشاره به نظر کلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره خانم صادق، گفت که در ابتدا ممکن است برخی مخالفت‌ها وجود داشته باشد، اما برنامه‌ها و اهداف ایشان در نهایت توانست نظر نمایندگان را جلب کند و امیدوار است که خانم صادق با رأی اعتماد نمایندگان به عنوان تنها زن در کابینه دولت به خدمت بپردازد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18140

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس