×
منصور آرامی:

توانمندی فرزانه صادق در وزارت راه و شهرسازی جای هیچ تردیدی ندارد

منصور آرامی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار صبح مجلس، از توانمندی‌ها و تجربه خانم فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، دفاع کرد. وی تأکید کرد که نگرش‌های قدیمی درباره توانایی زنان در مدیریت باید کنار گذاشته شود و خانم صادقی توانسته است حمایت‌های لازم را از نمایندگان و کمیسیون‌ها جلب کند.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
  • ۰
  • توانمندی فرزانه صادق در وزارت راه و شهرسازی جای هیچ تردیدی ندارد

    به گزارش صبح مجلس؛ منصور آرامی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، به سوالات خبرنگار صبح مجلس درباره پیشنهاد فرزانه صادق برای تصدی وزارت راه و شهرسازی پاسخ می‌دهد.
    وی از آشنایی کامل فرزانه صادق با وزارت راه و شهرسازی صحبت کرده و تأکید می‌کند که یکی از ویژگی‌های مثبت ایشان این است که از داخل مجموعه وزارت راه و شهرسازی برخاسته‌اند و در این مجموعه فعالیت داشته‌اند. آرامی معتقد است که اگر مجلس به فرزانه صادق رأی بدهد، ایشان می‌توانند در وزارتخانه موفق باشند.

    همچنین، منصور آرامی در پاسخ به سوالی درباره توانایی خانم صادق در انجام مسئولیت‌های سنگین این وزارتخانه، با تأکید بر اینکه نباید در انتخاب وزرا به موضوع جنسیت توجه کرد، این تفکر که وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه مردانه است را نادرست می‌داند. وی معتقد است که خانم صادق با توجه به تحصیلات و تجربه‌های موفق در حوزه عمران، معماری و شهرسازی، پتانسیل وزیر شدن را دارد و اگر ویژگی‌های لازم برای یک وزیر را داشته باشد، می‌تواند وزیر خوبی باشد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18129

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس