×

بیاتی: برنامه‌های همتی و نصیرزاده توانستند رضایت کمیسیون شوراها را جلب کنند

ولی الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس، از بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت در نشست‌های امروز کمیسیون خبر داد. وی اعلام کرد که برنامه‌های عبدالناصر همتی برای کنترل نقدینگی و ساماندهی بانک‌ها و همچنین برنامه‌های امیر نصیرزاده در حوزه دفاعی، توانستند نظر مثبت اعضای کمیسیون را جلب کنند.

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶
  • تسنیم
  • ۰
  • بیاتی: برنامه‌های همتی و نصیرزاده توانستند رضایت کمیسیون شوراها را جلب کنند

    به گزارش صبح مجلس؛ ولی الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، به تشریح نشست‌های امروز این کمیسیون با وزرای پیشنهادی دولت پرداخت. وی اظهار داشت: “صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۳ مرداد ماه) میزبان عبدالناصر همتی، وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی بودیم که برنامه‌های وی با توجه به وسعت و پیچیدگی وزارت اقتصاد، مثبت ارزیابی شد.”

    برنامه‌های همتی برای کنترل نقدینگی و ساماندهی بانک‌ها

    بیاتی با اشاره به اهم موضوعاتی که در برنامه‌های همتی ارائه شد، گفت: “تحت کنترل درآوردن نرخ ارز، کنترل نقدینگی، ساماندهی وضعیت بانک‌ها و جلوگیری از خلق پول از مواردی بود که وزیر پیشنهادی اقتصاد درباره آن برنامه‌های خود را ارائه کرد. برخی اعضای کمیسیون به سوابق کاری و عملکرد وی در دوران ریاست بانک مرکزی انتقاد داشتند، اما همتی از خود دفاع کرد و تقریباً مورد پذیرش نمایندگان قرار گرفت.”

    برنامه‌های دفاعی نصیرزاده: جلب رضایت کامل کمیسیون شوراها

    سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در ادامه به حضور امیر نصیرزاده، وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اشاره کرد و تصریح کرد: “برنامه‌های عملیاتی مفصل و بسیار خوبی از سوی آقای نصیرزاده در نشست امروز ارائه شد که به نظر می‌رسد توانسته است رأی صد درصدی اعضای کمیسیون را جلب کند.”

    بررسی برنامه‌های علیرضا کاظمی در حوزه آموزش و پرورش

    وی همچنین به حضور علیرضا کاظمی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، در کمیسیون شوراها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: “از آنجایی که کاظمی کار خود را با شغل معلمی آغاز کرده و به صورت پلکانی در وزارتخانه رشد کرده است، با تمامی زوایا و ابعاد کار آشنایی دارد. رسیدگی به معیشت فرهنگیان، افزایش کیفیت تحصیلی و ساماندهی رتبه‌بندی فرهنگیان از جمله مواردی بود که وی برای آن برنامه داشت و توانست رضایتمندی اعضای کمیسیون را جلب کند.”/ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18105

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس