×

واکنش رییس جمهور به انتقادات چینش کابینه: عملکرد کابینه را نقد کنید

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، در واکنش به انتقادات مطرح شده درباره چینش کابینه دولت چهاردهم، از مردم خواست تا کابینه را بر اساس عملکردش نقد کنند. وی تاکید کرد که انتخاب اعضای کابینه با مشورت صاحبنظران و با رویکرد وفاق و همدلی انجام شده است.

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
  • تسنیم
  • ۰
  • واکنش رییس جمهور به انتقادات چینش کابینه: عملکرد کابینه را نقد کنید

    به گزارش صبح مجلس؛ مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، به برخی انتقادات درباره چینش کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد. وی در این نوشتار تاکید کرد: “مردم عزیز سرمایه بزرگ دولت شمایید، توجه و حساسیت شما در انتخاب اعضای کابینه ارزشمند است. بی‌تفاوتی به رفتار سیاستمداران جای خود را به انتقاد داده است. این یعنی ما یک گام به جلو رفته‌ایم.”

    تلاش برای وفاق و همدلی در انتخاب کابینه

    پزشکیان ادامه داد: “در مرحله انتخاب و بررسی کابینه از صاحبنظران متعددی مشورت گرفتیم و تلاش کردیم با رویکرد وفاق و همدلی، بهترین وضعیت ممکن را با ظرفیت‌های موجود رقم بزنیم.” وی از مردم خواست تا صبر کنند و کابینه را از روی عملکرد آن نقد کنند.

    طی روزهای گذشته بعد از معرفی کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، برخی اصلاح‌طلبان به چینش کابینه انتقاداتی مطرح کرده بودند. در این بین، محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهور، استعفای خود را مطرح کرده بود. همچنین، محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، نیز تاکید کرده بود که راهبرد انتخاب مدیران و وزرا در این دولت توجه به تفکر سیاسی نیست و مدیران باید به دنبال تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مطالبات مردم باشند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18096

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس