×

پوردهقان: همتی برای موفقیت در وزارت اقتصاد نیازمند تیم اقتصادی هماهنگ است

مصطفی پوردهقان، نماینده مجلس، در تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن با عبدالناصر همتی، وزیر پیشنهادی اقتصاد، تأکید کرد که هماهنگی تیم اقتصادی دولت از جمله بانک مرکزی و وزارتخانه‌های مرتبط برای موفقیت وی ضروری است. وی همچنین از همتی خواست تا درباره سیاست‌های پولی گذشته‌اش توضیح دهد.

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
  • ایکانا
  • ۰
  • پوردهقان: همتی برای موفقیت در وزارت اقتصاد نیازمند تیم اقتصادی هماهنگ است

    به گزارش صبح مجلس؛ مصطفی پوردهقان، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، به تشریح نشست کمیسیون صنایع و معادن با عبدالناصر همتی، وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، پرداخت. وی گفت: “آقای همتی گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و سیاست‌های پولی و مالی فعلی را مطرح کرد.”

    ضرورت هماهنگی تیم اقتصادی دولت

    پوردهقان افزود: “در این نشست، وزیر پیشنهادی اقتصاد گزارشی از موضوعات اقتصادی که نیاز به اصلاح دارند، ارائه کرد. اعضای کمیسیون صنایع و معادن بر اهمیت هماهنگی تیم اقتصادی دولت از جمله بانک مرکزی، وزارتخانه‌های نیرو، تعاون و دیگر دستگاه‌های مرتبط تأکید کردند و این سوال را مطرح کردند که آیا تیم اقتصادی دولت به اندازه کافی هماهنگ است؟ زیرا عدم هماهنگی در سیاست‌های پولی و مالی می‌تواند به مردم آسیب برساند.”

    بررسی سیاست‌های پولی دوران ریاست بانک مرکزی

    این نماینده مجلس دوازدهم تصریح کرد: “اعضای کمیسیون از همتی خواستند تا درباره سیاست‌های پولی زمان ریاست وی در بانک مرکزی توضیح دهد و دفاعی نسبت به این سیاست‌ها ارائه کند. همتی نیز شرایط کشور را دلیلی برای اتخاذ این سیاست‌ها برشمرد.”

    توانمندی و تخصص وزیر پیشنهادی اقتصاد

    پوردهقان در پایان افزود: “وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی فردی با سواد و تحصیلکرده در حوزه اقتصادی است و با چالش‌های موجود در این حوزه به خوبی آشناست.”/ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18092

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس