×

وزیر پیشنهادی کار با ارائه برنامه‌های اقتصادی و توضیحات درباره رفع فقر و تبعیض، نمایندگان مجلس را قانع کرد

رمضانعلی سنگدوینی، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس، از بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت در نشست امروز کمیسیون خبر داد. در این نشست، وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و نمایندگان دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مسکن، جاده‌سازی و بهداشت مطرح کردند.

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
  • ۰
  • وزیر پیشنهادی کار با ارائه برنامه‌های اقتصادی و توضیحات درباره رفع فقر و تبعیض، نمایندگان مجلس را قانع کرد

    به گزارش صبح مجلس؛ رمضانعلی سنگدوینی، خبرنگار و نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ مردادماه) کمیسیون انرژی به حضور تعدادی از وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در این کمیسیون اشاره کرد. وی گفت: “در این جلسه، وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ارائه اهداف و برنامه‌های خود پرداختند.”

    تأکید بر اهمیت مسکن و نقش بانک‌ها در تأمین مالی

    سنگدوینی در ادامه اظهار داشت: “خانم فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، با حضور در کمیسیون انرژی به دغدغه‌های نمایندگان درباره نهضت ملی مسکن و نقش کلیدی بانک‌ها در تأمین بودجه این پروژه‌ها اشاره کرد. وی ساخت مسکن را مسئله‌ای حیاتی دانست و تأکید کرد که فارغ از دولت‌ها، این مسئله به پای نظام نوشته می‌شود و باید به مطالبات مردم پاسخ داده شود.”

    بررسی مسائل جاده‌سازی و زیرساخت‌ها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

    وی افزود: “در ادامه جلسه، احمد میدری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به بررسی چالش‌های مرتبط با جاده‌سازی و اصلاح راه‌های مواصلاتی پرداخت. نمایندگان کمیسیون نیز بر اهمیت تحول در جاده‌سازی، ساخت بیمارستان‌های صنعتی، و اصلاح انتصابات غیرتخصصی در زیرمجموعه وزارت کار تأکید کردند. همچنین، موضوعاتی مانند بی‌عدالتی در تقسیم منابع شستا و انتقاد به مدیران شرکت‌های زیان‌ده مطرح شد.”

    ارائه برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت و بررسی تخصصی در کمیسیون

    سنگدوینی همچنین به حضور محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان، اشاره کرد و گفت: “در این نشست، فعالیت‌ها و تجربیات تخصصی وی مورد بررسی قرار گرفت. اگرچه تخصص و تجربه ظفرقندی در حوزه بهداشت و درمان تأیید شد، اما نمایندگان خواستار توضیحات بیشتری در جلسات بعدی شدند تا به جمع‌بندی نهایی برسند.”

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18078

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس