×

فاطمی: کابینه پزشکیان کابینه کار است، نه ادامه دولت‌های گذشته

احمد فاطمی، نماینده بابل در مجلس، تأکید کرد که کابینه معرفی شده توسط پزشکیان، کابینه‌ای مستقل و کارآمد است و ارتباطی با دولت‌های روحانی و خاتمی ندارد. وی همچنین از عملکرد وزرای پیشنهادی در حوزه‌های اقتصادی دفاع کرد و گفت که 70 درصد کابینه فعلی رأی اعتماد خواهد گرفت.

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
  • آخرین خبر
  • ۰
  • فاطمی: کابینه پزشکیان کابینه کار است، نه ادامه دولت‌های گذشته

    به گزارش صبح مجلس؛ احمد فاطمی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، به فضاسازی‌های صورت گرفته قبل از معرفی وزرای کابینه پزشکیان واکنش نشان داد و گفت: “این کابینه، کابینه شخص آقای پزشکیان است و به دولت سوم روحانی و خاتمی ربطی ندارد. از نظر من، کابینه معرفی شده منحصر به فرد و کابینه کار است.”

    عملکرد قابل قبول در حوزه‌های اقتصادی

    فاطمی در ادامه به ارزیابی خود از وزرای پیشنهادی در حوزه‌های اقتصادی پرداخت و اظهار داشت: “در حوزه وزارتخانه‌های اقتصادی مانند کار، نیرو، اقتصاد و نفت گزینه‌های قابل قبولی را می‌بینم. این وزارتخانه‌ها قابل قبول هستند و گمان نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشند.”

    پیش‌بینی رأی اعتماد و چالش‌ها در انتخاب وزرا

    نماینده بابل با اشاره به اینکه اکثریت قاطع نمایندگان مجلس قرار نیست بر اساس دیدگاه‌های سیاسی نظر بدهند، افزود: “به غیر از جریان تندرو در مجلس یعنی پایداری‌چی‌ها، انتظار نمی‌رود که سایر نمایندگان تصمیمات خود را بر اساس مسائل سیاسی بگیرند. به نظر من ۷۰ درصد کابینه فعلی رای می‌آورد.”

    وی همچنین به چالش‌های احتمالی در انتخاب وزرای پیشنهادی اشاره کرد و گفت: “ممکن است آقای پزشکیان در انتخاب بعضی از وزرای پیشنهادی با چالش استعلام نهادهای اطلاعاتی مواجه بوده باشد.”

    نگرانی درباره وضعیت صندوق‌های بازنشستگی

    فاطمی در پایان به وضعیت نگران‌کننده صندوق‌های بازنشستگی اشاره کرد و اظهار داشت: “صندوق‌های بازنشستگی در آستانه ورشکستگی هستند و دلیل آن هم مدیران نالایق است. این صندوق‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه آنها نباید به عنوان پارکینگ و کلوپ سیاسی استفاده شوند.”

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18064

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس