×
زینب قیصری:

وزرای پیشنهادی نباید بر اساس جنسیت مورد ارزیابی قرار گیرند

زینب قیصری، نماینده مجلس، از حمایت اکثریت نمایندگان و کمیسیون‌ها از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد. وی تأکید کرد که برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی در سطحی برابر با سایر وزرای پیشنهادی است و از توان مدیریتی لازم برخوردار است.

  • شایان مهدی‌زاده
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
  • ۰
  • وزرای پیشنهادی نباید بر اساس جنسیت مورد ارزیابی قرار گیرند

    به گزارش صبح مجلس؛ زینب قیصری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار صبح مجلس به ارزیابی وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی پرداخت. او با اشاره به سوابق کاری و تحصیلی مرتبط وزیر پیشنهادی، اظهار داشت: ایشان دارای تحصیلات و رتبه مرتبط هستند و طبق گفته خودشان، ۲۳ سال سابقه کار دارند. برنامه‌های ارائه‌شده توسط ایشان مناسب است و در برخی جزئیات برنامه، تسلط کافی نشان داده‌اند. تاکنون، فراکسیون زنان، فراکسیون مهدویت و فراکسیون فرزندان شاهد از وزیر پیشنهادی حمایت کرده‌اند.

    قیصری همچنین افزود: وقتی یک خانم توانمند برای وزارتخانه پیشنهاد می‌شود، باید با دید مثبت بررسی و حمایت شود. انتظار ما این است که در مجلس انقلابی، مصالح کشور مدنظر قرار گیرد. وزیر پیشنهادی وعده داده‌اند که معاونین خود را با دقت انتخاب خواهند کرد. ایشان تجربیات زیادی دارند و به نظر من، فردی توانمند و قابل‌اعتماد هستند.

    نماینده مردم تهران در پاسخ به سؤال خبرنگار صبح مجلس درباره حواشی رسانه‌ای پیرامون خانم صادق، مدیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، گفت: معتقدم که خانم‌ها هر زمان که فرصت داشته‌اند، توانسته‌اند موفق عمل کنند. خانم صادق نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با توجه به سابقه و تخصص ایشان، توانایی لازم برای مدیریت وزارتخانه را دارند. ما تجربه موفقیت خانم دستجردی و حضور خانم دباغ در عرصه‌های مختلف را دیده‌ایم، که نشان‌دهنده توانایی زنان در عرصه‌هایی است که فرصت خدمت داشته‌اند.

    او در ادامه افزود: خانم صادق در حوزه حمل‌ونقل تسلط دارند و این امر می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در بهبود این حوزه در کشور داشته باشد. تجربه و تخصص ایشان در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

    در پایان، قیصری به نظر سایر نمایندگان و کمیسیون‌ها درباره وزیر پیشنهادی اشاره کرد و گفت: اکثریت نمایندگان و کمیسیون‌ها نظر مثبتی نسبت به ایشان داشته‌اند و برنامه‌های ایشان مورد تأیید قرار گرفته است. / پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18048

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس