×
ابراهیم رضایی:

واکنش منفی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از واکنش منفی اعضای این کمیسیون به گزینه پیشنهادی وزارت کار خبر داد.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
  • ۰
  • واکنش منفی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

    به گزارش صبح مجلس؛ ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره جلسه با گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دقایقی پیش جلسه با آقای میدری به پایان رسید که جلسه پرچالشی برای وی بود و مواضع گذشته آقای میدری مورد اعتراض اکثریت اعضای کمیسیون قرار گرفت.

    وی ادامه داد: ازجمله مواضع وی مثل نامه در مجلس ششم معروف به جام زهر و برخی نطق‌ها و مواضع گذشته در سالیان قبل بود که در کمیسیون بازخوانی شد و نمایندگان نسبت به آن اعتراض و انتقاد داشتند.

    رضایی بیان کرد: آقای میدری در پاسخ به نمایندگان گفت دغدغه شما دغدغه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی هم بوده، اما اعتماد کردند و یک اشاره به تجدیدنظر در دیدگاه‌هایشان کردند و گفتند راهی که برای اصلاحات و آزادی رفتیم اشتباه بود و از زمان اصلاحت منازعات سیاسی زیاد شد و از توسعه دور شدیم و الگوی آزادی‌خواهی باید مطابق با واقعیات باشد همچنین باید اختلافات فکری را حل کنیم و توضیحاتی درباره گذشته خود دادند و گفتند یکی از بحران‌های اقتصادی و اجتماعی صندوق بازنشستگی است که هزینه‌های زیادی را تحمیل کرده است و یکی از راهکار‌ها تغییر سن بازنشستگی است.

    سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: آقای میدری گفت پزشکان در کشور‌ها حقوق ثابت می‌گیرند و براساس تعداد عمل حقوق نمی‌گیرند. وی آمار بیکاری را حدود سه میلیون نفر دانست و اعضای کمیسیون دغدغه‌هایشان به غیر از نامه جام زهر و مواضع گذشته، حمایت از معلولان و سازوکار برای حذف دهک‌های بالا و رسیدگی به صندوق‌های بازنشستگی و مسئولیت‌پذیری وزارت کار در موضوع اشتغال و به‌کارگیری مدیران کارآمد در بخش‌های مختلف و فعال کردن واحد‌های تولید تعطیل اعلام کردند.

    رضایی در پایان گفت: در مجموع با توجه به اظهارنظر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یک واکنش منفی را به وزیر پیشنهادی کار شاهد بودیم.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18043

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس