×
علی کشوری:

مومنی با سوابق انقلابـی و اجرایـی قوی، گزینه مناسبـی برای وزارت کشور است

علی کشوری، نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، اسکندر مومنی را با توجه به سوابق انقلابی و اجرایی‌اش، گزینه‌ای مناسب برای تصدی وزارت کشور دانست. وی تأکید کرد که انتخاب مومنی می‌تواند منجر به تحولات مهمی در مدیریت کشور شود و این امر نیازمند حمایت و رای اعتماد نمایندگان مجلس است.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
  • ۰
  • مومنی با سوابق انقلابـی و اجرایـی قوی، گزینه مناسبـی برای وزارت کشور است

    به گزارش صبح مجلس؛ علی کشوری نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، در خصوص معرفی کابینه دولت چهاردهم، به خبرنگار پایگاه خبری صبح مجلس گفت: تا این لحظه که “با شما صحبت می‌کنم، ما جلسات متعددی را برای بررسی دقیق اعضای کابینه برگزار کرده‌ایم. از صبح امروز چهار وزیر پیشنهادی با شرکت در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ برنامه‌های خود را ارائه دادند؛ در این جلسات اعضای کمیسیون دغدغه‌های خود را در خصوص وزارت‌خانه‌ها مطرح کردند و وزرای پیشنهادی نظرات و برنامه‌های خود را ارائه می‌نمایند. هدف اصلی این جلسات، بررسی دقیق برنامه‌ها و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی است تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین افراد برای هر مسئولیت انتخاب می‌شوند.

     خبرنگار صبح مجلس: باتوجه‌به سوابق پیشنهاد اسکندر مومنی برای تصدی وزارت کشور، انتخاب او را چطور ارزیابی می‌کنید؟ آیا او گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است؟

     علی کشوری: به نظر من، انتخاب ایشان بسیار مثبت و امیدوارکننده است. مؤمنی با توجه به تجربیات گسترده و نگاه انقلابی خود در زمینه‌های مختلف، و همچنین سوابق ارزشمندی که در دوران دفاع مقدس و حوزه‌های اجرایی، به ویژه در بخش انتظامی، دارد، توانسته در هر مسئولیتی که بر عهده داشته است، تحولات چشمگیری را ایجاد کند. بنابراین، در صورت کسب رأی اعتماد از نمایندگان مجلس، او می‌تواند منشأ تحولات مثبتی در وزارت کشور باشد.

     

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18020

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس