×

بررسی برنامه‌ها و سوابق وزرای پیشنهادی در کمیسیون اصل نود: از علوم و تحقیقات تا دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

مصطفی معینی آرانی، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از برگزاری جلسه کمیسیون اصل نود برای بررسی برنامه‌ها و سوابق وزرای پیشنهادی خبر داد. در این جلسه، وزرای پیشنهادی علوم، کشور، جهاد کشاورزی، امور خارجه، اقتصاد، صمت و دفاع به تشریح برنامه‌های خود پرداختند و نمایندگان نیز به بیان مواضع و دغدغه‌های خود پرداختند.

  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
  • ایکانا
  • ۰
  • بررسی برنامه‌ها و سوابق وزرای پیشنهادی در کمیسیون اصل نود: از علوم و تحقیقات تا دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

    به گزارش صبح مجلس؛ مصطفی معینی آرانی، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، اظهار داشت که کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز به منظور بررسی برنامه‌ها و سوابق وزرای پیشنهادی تشکیل جلسه داد. هر یک از وزرای پیشنهادی به مدت یک ساعت و نیم فرصت داشتند تا برنامه‌های خود را به اعضای کمیسیون ارائه دهند.

    حضور وزرای پیشنهادی علوم، کشور و جهاد کشاورزی
    وی افزود: اولین میهمان کمیسیون، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری بود که به تشریح برنامه‌های خود پرداخت. پس از آن، آقای اسکندر مومنی، وزیر پیشنهادی کشور، در کمیسیون حضور یافت و به ارائه برنامه‌های خود پرداخت. در ادامه نیز آقای نوری، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، نظرات و برنامه‌های خود را مطرح کرد.

    بررسی برنامه‌های وزرای امور خارجه، اقتصاد، صمت و دفاع
    معینی آرانی ادامه داد که در نوبت بعدازظهر، آقای عراقچی، وزیر پیشنهادی امور خارجه، به کمیسیون آمد و پس از او، وزرای پیشنهادی اقتصاد، صمت و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کمیسیون اصل نود حضور یافتند و به بیان برنامه‌های خود پرداختند.

    نقش کمیسیون اصل نود در بررسی شکایات و مشکلات
    نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل تأکید کرد که کمیسیون اصل نود مرجع رسیدگی به شکایات ناشی از طرز کار دستگاه‌های مختلف است. وی افزود که در جلسات مشترک با وزرای پیشنهادی، گزارشی از نارسایی‌ها و مشکلات که برآیند شکایات واصله است، در اختیار میهمانان کمیسیون قرار می‌گیرد. هر یک از نمایندگان نیز مواضع خود را مطرح می‌کنند، اما طبق آیین‌نامه، گزارشی در صحن مجلس از سوی کمیسیون اصل نود قرائت نخواهد شد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=18015

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس