×

ارائه برنامه‌های وزرای ورزش، جهاد کشاورزی، ارتباطات و دادگستری در کمیسیون انرژی مجلس

در جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی مجلس، وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، ارتباطات و دادگستری به ارائه برنامه‌ها و اهداف خود پرداختند. از چالش‌های زیرساخت‌های ورزشی تا دغدغه‌های فضای مجازی و کشاورزی، نمایندگان به بررسی و ارزیابی این برنامه‌ها پرداختند.

  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
  • ایکانا
  • ۰
  • ارائه برنامه‌های وزرای ورزش، جهاد کشاورزی، ارتباطات و دادگستری در کمیسیون انرژی مجلس

    به گزارش صبح مجلس؛ رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، به تشریح جلسه عصر امروز (دوشنبه ۲۲ مردادماه) کمیسیون انرژی پرداخت. در این جلسه، تعدادی از وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، از جمله وزرای ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، ارتباطات و فناوری و دادگستری، حضور داشتند تا اهداف و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

    برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان
    احمد دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در این جلسه بر ضرورت توجه به واقعیت‌های جامعه ورزشی و حرکت به سمت ارتقاء و توسعه تاکید کرد. وی اشاره کرد که باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس نه تنها سودده نیستند، بلکه از منابع دولتی نیز استفاده می‌کنند، بنابراین نیاز به تغییر در شیوه‌های مدیریت آن‌ها وجود دارد.

    دنیامالی همچنین به موضوع سرانه ورزشی در مناطق محروم پرداخت و اظهار داشت که خالی شدن این مناطق از جمعیت و مهاجرت مردم به مناطق برخوردار تهدیدی برای کشور محسوب می‌شود. او بر لزوم افزایش سرانه ورزشی در این مناطق تاکید کرد.

    چالش‌های زیرساخت‌های ورزشی در ایران
    در ادامه جلسه، نمایندگان کمیسیون انرژی بر کمبود زیرساخت‌های ورزشی در کشور تاکید کردند. سنگدوینی اشاره کرد که سرانه زیرساخت‌های ورزشی در ایران میان ۰.۲ تا ۰.۳ متر مربع است، در حالی که نرم جهانی در این زمینه بین یک تا دو متر مربع است. او همچنین از مشکلاتی مانند مدیریت ناکارآمد و سیاسی‌بازی در عرصه ورزش که به این حوزه آسیب رسانده، سخن گفت.

    حضور وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی
    غلامرضا نوری قزلجه، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، با تسلط بالایی در حوزه تخصصی خود در کمیسیون حاضر شد. وی برنامه‌های مترقی خود را ارائه کرد و با توجه به تحصیلات و تجربه قابل‌ملاحظه‌ای که در این حوزه دارد، نمایندگان استقبال خوبی از برنامه‌های او داشتند. سنگدوینی پیش‌بینی کرد که نوری قزلجه رای خوبی از صحن علنی مجلس دریافت کند.

    وزیر پیشنهادی ارتباطات و چالش‌های فضای مجازی
    ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات، با تحصیلات عالیه و تخصص ویژه در حوزه فناوری، برنامه‌های خود را برای ایجاد اشتغال در فضای مجازی و رفع مشکلات فیلترینگ ارائه کرد. اگرچه فیلترینگ از حیطه اختیارات وی خارج است، اما هاشمی مصمم به رایزنی با مقامات برای رفع این مشکل بود. نمایندگان کمیسیون انرژی نظر مثبتی نسبت به برنامه‌های وی داشتند.

    ارائه برنامه‌های وزیر پیشنهادی دادگستری
    امین حسن رحیمی، وزیر پیشنهادی دادگستری، با رزومه قوی در حوزه‌های مختلف اجرایی و سیاسی، برنامه‌های خود را در کمیسیون انرژی ارائه داد. سنگدوینی اشاره کرد که رحیمی با آشنایی به دغدغه‌های مردم، برنامه‌ای قابل‌توجه ارائه داد و پیش‌بینی کرد که وی نیز رای لازم را از صحن علنی مجلس دریافت خواهد کرد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17992

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس