×

جلسات کمیسیون اقتصادی با وزرای پیشنهادی صمت، فرهنگ و گردشگری

کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسات صبح و عصر امروز، میزبان گزینه‌های پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارتخانه‌های مختلف از جمله اقتصاد، جهاد کشاورزی، اطلاعات، میراث فرهنگی، صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود. در این جلسات، وزرای پیشنهادی برنامه‌های خود را ارائه دادند و نمایندگان به طرح سوالات و ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
  • ایکانا
  • ۰
  • جلسات کمیسیون اقتصادی با وزرای پیشنهادی صمت، فرهنگ و گردشگری

    به گزارش صبح مجلس؛ فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، از جلسات صبح و عصر امروز (دوشنبه ۲۲ مردادماه) کمیسیون اقتصادی خبر داد. این جلسات با هدف بررسی برنامه‌ها و سوابق گزینه‌های پیشنهادی کابینه چهاردهم برگزار شد.

    برنامه‌های وزرای پیشنهادی در نوبت صبح
    مقصودی توضیح داد که کمیسیون اقتصادی در نوبت صبح میزبان وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های اقتصاد، جهاد کشاورزی و اطلاعات بود. به گفته وی، گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد و امور دارایی برنامه‌های خود را در ۱۴ محور اساسی مطرح کرد. این محورها شامل امور مالیاتی، گمرک، بهبود فضای کسب و کار، ارتقای شاخص‌های رقابت‌پذیری، سرمایه‌گذاری خارجی، بازار سرمایه، خصوصی‌سازی، نظام بانکی، صنعت بیمه تجاری، خزانه‌داری کل کشور، نظام توزیع یارانه، امور اقتصادی و سیاست‌گذاری، مناطق آزاد، تعامل با مجلس و امور حقوقی و قانون‌گذاری بود.

    نوبت عصر: بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی و سایر وزارتخانه‌ها
    در ادامه جلسه، نمایندگان به طرح دیدگاه‌های خود و پرسش‌هایی از وزرای پیشنهادی پرداختند. سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین به جلسه عصر امروز کمیسیون اشاره کرد که در آن وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های میراث فرهنگی، صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

    طرح دیدگاه‌ها و سوالات نمایندگان
    در جلسه عصر نیز گزینه‌های پیشنهادی برای این وزارتخانه‌ها به ارائه محورهای برنامه‌های خود پرداختند و نمایندگان مجلس در خلال این جلسه سوالات خود را مطرح کرده و دیدگاه‌های خود را بیان کردند./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17989

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس