×

بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی اطلاعات، دادگستری و جهاد کشاورزی در کمیسیون برنامه و بودجه

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز، میزبان وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارتخانه‌های اطلاعات، دادگستری و جهاد کشاورزی بود. در این جلسه، نمایندگان ضمن بررسی برنامه‌ها و سوابق این وزرا، سوالات خود را مطرح کردند. وزیر دادگستری نیز از آماده‌سازی لایحه‌ای درباره تعزیرات خبر داد.

  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
  • ایکانا
  • ۰
  • بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی اطلاعات، دادگستری و جهاد کشاورزی در کمیسیون برنامه و بودجه

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد مهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، از جلسه عصر امروز (دوشنبه ۲۲ مردادماه) کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد. این جلسه با هدف بررسی برنامه‌ها و سوابق گزینه‌های پیشنهادی کابینه چهاردهم برای وزارتخانه‌های اطلاعات، دادگستری و جهاد کشاورزی برگزار شد.

    مباحث مطرح شده توسط وزرای پیشنهادی
    نماینده مردم تویسرکان تأکید کرد که این جلسه فرصتی مناسب برای نمایندگان بود تا با گزینه‌های پیشنهادی آشنا شوند و برنامه‌های آنها را مورد بررسی قرار دهند. در این جلسه، هر یک از وزرای پیشنهادی به تبیین برنامه‌های خود پرداختند و بر نقاط مهم و اولویت‌های وزارتخانه‌های مربوطه تأکید کردند. نمایندگان نیز سوالات خود را در بخش‌های مختلف مطرح کردند تا به درک بهتری از توانایی‌ها و برنامه‌های این وزرا دست یابند.

    اظهارات وزیر دادگستری و لایحه تعزیرات
    مفتح همچنین به اظهارات وزیر پیشنهادی دادگستری در این جلسه اشاره کرد. وی اعلام کرد که لایحه‌ای مرتبط با موضوع تعزیرات آماده شده است که به زودی به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد. این لایحه می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر نظام قضایی کشور داشته باشد و انتظار می‌رود با دقت و بررسی کامل مورد بحث قرار گیرد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17987

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس