×

مظلومیت، رییس جمهور

استعفای آقای ظریف ازمعاونت ریاست جمهوری که چاشنی تهاجم به رئیس جمهور شد و انتقاد جای خودش را به تخریب و توهین داد.درحالیکه رئیس جمهور حفظه الله واقع بینانه تاکنون به آنچه گفته عمل کرده است.

  • علی عسکری
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
  • ۰
  • مظلومیت، رییس جمهور

    به گزارش صبح مجلس، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین تیمور علی عسکری» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس هفتم طی یادداشتی با عنوان “مظلومیت، رییس جمهور” نوشت: ازدورهفتم مجلس شورای اسلامی که با رای مردم مشهد وکلات نماینده مجلس شدم باآقای دکتر پزشکیان که وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دولت آقای خاتمی بود آشنا شدم.

    بعدها هم که سالهای زیادی نماینده مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاون دانشگاه آزاد اسلامی ومعاون حقوقی و پارلمانی و زارت آموزش وپرورش درمجلس بودم دوستی وارادتم به ایشان استمرار داشت وسخنران ویژه مراسم تکریم بنده درپایان دوره معاونت در وزارت آموزش پرورش به عنوان نایب رئیس اول مجلس ،ایشان بود.

    به جهت دوسویه بودن جاده محبت، در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهار دهم افتخار داشتم در کمیته روحانیت ستادش مسؤلیت ارتباط با علمای اهل سنت رابرعهده بگیرم ومقدار کمی انجام وظیفه کنم.

    درهمه دوران های سپری شده دکتر پزشکیان را انسانی آگاه،کارآمد، دلسوز،راستگوومتعهد یافتم.کسی که به جهت دلسوزی هاوانتقاد های صادقانه ای که داشت گاهی رد صلاحیت می شد.

    فراموش نمی کنم که روزی درمجلس بغض گلویش را گرفته بود وداستان تعرض فیزیکی عوامل افراط به دفترش را برایم بازگو کرد.دلم برایش سوخت. پیشانی اش را بوسید م ودعا برای عاقبت به خیری اش کردم. خوشحالم که مردم به دلسوزی، نوع دوستی، صداقت و راستی او رای دادند و تاحدودی گسست اجتماعی پیش آمده جبران پیدا کرد.

    ناراحتم از اینکه درفراز و فرودصورت گرفته درانتخاب ومعرفی وزرای کابینه ومطا لبات اصلاح طلبانه ،چنان مورد مآخذه قرار گرفت که چریک اصلاحات آقای بهزاد نبوی هم دلش سوخت واعلام کرد: به آقای پزشکیان بینوا رحم کنیدو واقع بین باشید.

    درمظلومیت او همین بس که درروز معارفه وزرای دولت به مجلس، استعفای آقای ظریف ازمعاونت ریاست جمهوری که چاشنی تهاجم به رئیس جمهور شد و انتقاد جای خودش را به تخریب و توهین داد.درحالیکه رئیس جمهور حفظه الله واقع بینانه تاکنون به آنچه گفته عمل کرده است.

    فرمودند: ریشه مشکلات درداخل است و با رفاقت و وفاق درداخل می توانیم مشکلات را حل کنیم. خلاصه سخن این است که دشمنان داخلی و خارجی مترصد فرصت بوده و هستند و دراین شرایط حساس وخطیر نباید بگذاریم رفتار و گفتار های ناصواب نقدهای سازنده را به قدح و تخریب تبدیل نمایند و پیروزی مردم و رئیس جمهور تازه نفس شان را به کامشان تلخ کنند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17966

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس