×

بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی ورزش و راه در کمیسیون امور داخلی مجلس

در نشست عصر امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، احمد دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، با ارائه برنامه‌های خود توانست نظر مثبت اعضای کمیسیون را جلب کند، اگرچه برخی نمایندگان به عدم ارتباط تحصیلات وی با حوزه ورزش و جوانان اشاره کردند. همچنین فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، با پاسخ به سوالات نمایندگان درباره نظام ملی مسکن و مسائل حوزه راه، نظر موافق اکثریت اعضای کمیسیون را به دست آورد.

  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
  • ایکانا
  • ۰
  • بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی ورزش و راه در کمیسیون امور داخلی مجلس

    به گزارش صبح مجلس؛ ولی الله بیاتی با اشاره به نشست عصر امروز(دوشنبه، ۲۲ مرداد ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی که با ادامه بررسی برنامه وزرای پیشنهادی تشکیل شد، به حضور احمد دنیامالی وزیر پیشنهادی وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که دنیامالی از جنس نمایندگان مجلس است توانست نظر اعضای کمیسیون را جلب کند چرا که قادر است تعامل خوبی با مجلس برقرار کند همچنین وی دارای سابقه ریاست فدراسیون ورزشی بوده که می تواند مثبت باشد.

    عدم مخالفت کلی اعضای کمیسیون امور داخلی کشور با حضور دنیامالی در کابینه چهاردهم

    نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بعد دیگری از نظر نمایندگان درباره وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان عنوان کرد: نکته ای که برای نمایندگان حائز اهمیت بود، تحصیلات دنیامالی بود که دانش آموخته رشته معماری و شهرسازی است و ارتباطی به حوزه ورزش و جوانان ندارد اما به صورت کلی با حضور وی در کابینه مخالفتی صورت نگرفت.

    پاسخ‌های خانم وزیر پیشنهادی نظر اعضای کمیسیون را جلب کرد

    وی در ادامه با اشاره به مهمان بعدی این کمیسیون که فرزانه صادق به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بود، اظهار کرد: نمایندگان سؤالاتی درباره نظام ملی مسکن، مسائل حوزه راه، ادغام نهضت مسکن در مسکن ملی و نحوه اجرا در شهرها داشتند که با پاسخ هایی که خانم صادق ارائه کرد تقریبا اکثریت اعضای کمیسیون نسبت به او نظر موافق پیدا کردند. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17959

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس