×

بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی اطلاعات، خارجه و کشور در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس

در جلسه اخیر کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، وزرای پیشنهادی اطلاعات، خارجه و کشور به تشریح برنامه‌ها و سوابق کاری خود پرداختند. ولی‌الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون، اعلام کرد که اعضا از برنامه‌های وزرای پیشنهادی اطلاعات و کشور رضایت نسبی داشتند، اما درباره سوابق عباس عراقچی، وزیر پیشنهادی خارجه، ابهاماتی وجود دارد که نیازمند بررسی بیشتر است. مقرر شد جلسه‌ای دیگر برای رفع این ابهامات برگزار شود.

  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
  • تسنیم
  • ۰
  • بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی اطلاعات، خارجه و کشور در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس

    به گزارش صبح مجلس؛ ولی الله بیاتی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر این کمیسیون، گفت: خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات، عراقچی وزیر پیشنهادی خارجه و اسکندر مومنی وزیر پیشنهادی کشور میهمانان جلسه امروز کمیسیون بودند.

    وی افزود: این ۳ وزیر پیشنهادی در این جلسه برنامه‌ها و سوابق کاری خود را به اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ارائه کردند.

    سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اامه داد: پس از استماع برنامه‌های میهمانان اعضای کمیسیون از برنامه‌های ۲ وزیر پیشنهدی کشور و اطلاعات رضایت نسبی داشتند و نظرشان مثبت است اما در مورد سوابق وزیر پیشنهادی خارجه ابهاماتی وجود داشت که قرار شد در جلسه‌ای دیگر این ابهامات بررسی شود.

    بیاتی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های ارائه شده از سوی عراقچی قابل قبول بود اما اعضای کمیسیون سوابق او را جای بحث دانستند، خاطرنشان کرد: ابهامات موجود در سوابق کاری وزیر پیشنهادی امور خارجه به ویژه در زمان مذاکرات برجام باعث شد اعضای کمیسیون قانع نشوند و قرار شود جلسه دیگری با حضور عراقچی داشته باشند.

    نماینده اراک در مجلس بیان کرد: امروز همچنین قرار است که آقای دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان نیز برای ارائه برنامه‌های خود در کمیسیون حضور یابد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17946

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس