×
رحیم زارع:

ترکیب کابینه دولت جای بهبود داشت، اما حمایت می‌کنیم

رحیم زارع با تأکید بر حمایت کلی از دولت، بیان کرد که ترکیب کابینه می‌توانست با انتخاب‌های بهتری همراه باشد، به ویژه در خصوص وزرایی که سن بالایی دارند. وی بر لزوم بررسی دقیق‌تر صلاحیت‌ها تأکید کرد.

  • محمد امین سالاری
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
  • ۰
  • ترکیب کابینه دولت جای بهبود داشت، اما حمایت می‌کنیم

    به گزارش صبح مجلس؛ رحیم زارع نماینده مردم آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان در گفت‌وگویی با خبرنگار پایگاه خبری صبح مجلس نظرات خود را پیرامون کابینه پیشنهادی دولت مطرح کرد. زارع با تأکید بر تمایل خود به حمایت از دولت و کمک به موفقیت آن، نکات مهمی درباره ترکیب وزرای پیشنهادی بیان کرد.

    او اظهار داشت: “به طور کلی با ترکیب کابینه موافقم، اما در خصوص برخی از وزرای پیشنهادی که سن بالایی دارند، معتقدم که می‌شد انتخاب‌های بهتری انجام داد. البته این نظر شخصی من است و باید تجربه کاری و رزومه علمی و اجرایی وزرا را دقیق‌تر بررسی کنیم.

    زارع افزود که حدود ۷۵ درصد از وزرای پیشنهادی احتمالاً رأی اعتماد مجلس را کسب خواهند کرد، اما هنوز نمی‌تواند نظر نهایی همکاران خود را پیش‌بینی کند. ما در مجلس، تخصص، تعهد و پایبندی وزرا به انقلاب و نظام را به دقت بررسی خواهیم کرد. سابقه اجرایی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این موارد نقش مهمی در تصمیم‌گیری نهایی ما خواهند داشت.

    وی همچنین به ارزیابی‌هایی که توسط مرکز پژوهش‌های مجلس صورت گرفته اشاره کرد و گفت: “هر کسی که بر اساس شاخص‌های ما نمره قبولی بگیرد، رأی اعتماد خواهد گرفت.

    زارع در پایان تأکید کرد که این کابینه به عنوان نخستین کابینه فراجناحی در دوران حضور او در مجلس معرفی شده است و امیدوار است که عملکرد موفقی را از خود نشان دهد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17846

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس