×
محمد بیات:

قطعی برق چاه ها خسارت جبران ناپذیری برای کشاورزان به همراه دارد

نماینده مردم خمین در مجلس خطاب به وزیر نیرو، گفت: قطعی برق چاه های کشاورزی خسارات جبران ناپذیری برای آن ها به همراه دارد و موجبات تعطیلی صنایع را فراهم کرده است.

  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
  • ایکانا
  • ۰
  • قطعی برق چاه ها خسارت جبران ناپذیری برای کشاورزان به همراه دارد

     محمد بیات در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چرا پول گندم کشاورزان به موقع پرداخت نمی شود در حالی که باید موقع کاشت بذر را به قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و محصول خود را به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ به فروش برسانند آیا کشاورزانی که با عرق جبین اقدام به تولید قوت لایموت می کنند سزاوار چنین کم لطفی هستند.

    نماینده مردم خمین در مجلس خطاب به وزیر نیرو، گفت: اهمال کاری حوزه وزارت نیرو را چه کسی باید پاسخ دهد؟ یا قطعی آب داریم یا قطعی برق. کمبود آب شرب در حوزه انتخابیه اینجانب قابل پذیرش نیست، قطعی برق نیز قابل پذیرش نیست چرا که در چاه های کشاورزی خسارات جبران ناپذیری به آن ها وارد می کند.

    وی ادامه داد: در حوزه صنعت طی هفته ۲ شبانه روز کامل و در سایر روزها ساعاتی برق قطع می شود که موجبات تعطیلی کامل صنعت را فراهم کرده است.

    این نماینده مردم خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: آیا اکنون وقت عمل به وعده جهت تامین اعتبار طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری به ویژه فرهنگیان نیست./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17833

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس