×
ولی الله بیاتی:

خدمت به مردم و جبهه مقاومت باید اولویت دولت چهاردهم باشد

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای پزشکیان دولت سیزدهم با شهادت آیت الله رئیسی پایان یافت و دولت شما نیز با شهادت شهید هنیه شروع شد. خدمت به مردم و جبهه مقاومت باید اولویت دولت شما باشد.

  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
  • ایسنا
  • ۰
  • خدمت به مردم و جبهه مقاومت باید اولویت دولت چهاردهم باشد

    به گزارش صبح مجلس؛ ولی الله بیاتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: شهادت اسماعیل هنیه به عنوان مهمان مردم ایران که به دست رژیم صهیونسیتی به شهادت رسید را تسلیت عرض می‌کنم. این رسم مهمان نوازی ایران نیست که مهمان آن ها را در خاکشان ترور کنند. سربازان جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را از این اقدام جاهلانه پشیمان خواهد کرد. ترس از انتقام خواب را از چشمان رژیم گرفته است.

    وی گفت: رژیم اشغالگر باید بداند با کشتن کودکان و زنان بر طبل رسوایی خود می‌کوبد. به آمریکای جنایتکار می‌گویم از حمایت از رژیم صهیونیستی دست بردارد و در عملیات انتقام ایران خللی وارد نکند. چرا که در این صورت پایگاه های آن در خاورمیانه امنیت نخواهد داشت.

    وی ادامه داد: آقای پزشکیان دولت سیزدهم با شهادت آیت الله رئیسی پایان یافت و دولت شما نیز با شهادت شهید هنیه شروع شد. خدمت به مردم و جبهه مقاومت باید اولویت دولت شما باشد. مجلس نیز در کنار شما خواهد بود اما به شرطی که شاخص های رهبر انقلاب را رعایت کنید. مدیران و استانداران باید به نکات مقام معظم رهبری در انتصابات خود گوش فرادهند.

    بیاتی در پایان یادآور شد: درد مردم مشکلات معیشتی، اقتصادی، ازدواج و صنعتی و برقی است. باید کمر همت را ببندیم. آقای رییس‌جمهور هرچه زودتر مسئولین مربوطه را منصوب کنید. بسیاری از پروژه ها نیمه کاره مانده است. رهبر انقلاب مطالبی درباره پاسخگویی و نکات اخلاقی مجلس بیان کردند که نشان از نگرانی ایشان دارد. از هیئت رییسه درخواست دارم برای عملی شدن بیانات رهبری برنامه داشته باشند./انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17745

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس