×
محمدبیگی:

نیازمند نظام عقلانی پایدار برای مقابله با چالش‌های کشور هستیم

فاطمه محمدبیگی، نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت استقرار یک نظام عقلانی پایدار در کشور، اظهار داشت که این نظام باید قادر به مقابله با چالش‌ها و حوادث مختلف باشد. وی همچنین بر لزوم توجه دولت چهاردهم به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و تعامل سه قوه برای ایجاد وفاق و همدلی تأکید کرد.

  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
  • مهر
  • ۰
  • نیازمند نظام عقلانی پایدار برای مقابله با چالش‌های کشور هستیم

    به گزارش صبح مجلس؛ فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور رهبر آگاه و بصیر همچنین وجود ساز و کار قوای سه گانه در کشور ما که نشان از برتری قانون اساسی دارد روند انتخاب رئیس جمهور دوره چهاردهم به مثابه دوره‌های قبل به خوبی، سالم و بدون چالش خاص انجام شد.

    وی افزود: با توجه به خصوصیاتی که رهبر انقلاب نسبت به رئیس جمهور از جمله صادق بودن و مردمی بودن بر شمرده‌اند ملت عزیز ایران را نسبت به دولت چهاردهم امیدوار می‌کند، ان‌شاءالله شاهد عدالت‌ورزی و حرکت علمی، جهادی، مردمی و همراه با پاسخگویی بر اساس صداقت از رئیس جمهور جدید باشیم.

    نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کشور نیاز به وجود یک نظام عقلانی پایدار مستقر و تثبیت شده هستیم که با طوفان‌های مختلف حوادث از پا نمی‌افتد.

    محمدبیگی ادامه داد: اولویت‌های دولت چهاردهم باید موضوعات اقتصادی و معیشتی مردم باشد، همچنین باید دولت در یک بستر فرهنگی- اجتماعی سالم و همراه با آرامش امور دولت را پیش ببرند.

    رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی شهر افزود: مطالبه جدی ما از دولت این است که در استفاده از نظرات نخبگان و متخصصان، تعامل سه قوه، بهره از رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری برای تشکیل کابینه دولت چهاردهم تلاش وافر داشته و بی‌شک سه قوا باید از یکدیگر پشتیبانی کنند تا وفاق و همدلی صورت بگیرد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17585

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس