×
محسن زنگنه:

امیدواریم رئیس جمهور با رای جوانان، کهنسالان را بر صندلی وزارتخانه‌ها نچیند

عضو کمیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : امیدواریم آقای پزشکیان با رای جوانان مجموعه کهنسال را بر صندلی‌های وزارتخانه‌ها نچیند وخلاف انتظار است که رای را با شعار‌های جوانانه پسندبگیریم بعد کهنسالان را بردولت حاکم کنیم .

  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
  • دانشجو
  • ۰
  • امیدواریم رئیس جمهور با رای جوانان، کهنسالان را بر صندلی وزارتخانه‌ها نچیند

    به گزارش صبح مجلس؛ محسن زنگنه عضو کمیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه معرفی کابینه دولت چهاردهم به رهبری آقای پزشکیان، انتظار دارد تیمی منسجم، کارآمد، بانشاط و پاکدست شکل بگیرد. شرایط اقتصادی و خاص کشور ما نیازمند یک هیئت دولت است که نه تنها از ویژگی‌های فردی شایسته برخوردار باشد، بلکه از انسجام فکری و تئوریک نیز بهره‌مند باشد.

    وی افزود: یکی از مشکلات دولت سیزدهم تنوع دیدگاه‌های اقتصادی و عدم هماهنگی میان اعضای کابینه بود که منجر به بحران تصمیم‌گیری شد. مجلس انتظار دارد در دولت جدید این مشکلات تکرار نشود و تیم اقتصادی دولت یکپارچه و هماهنگ باشد تا تصمیم‌گیری‌ها به صورت موثر انجام شود.

    زنگنه اظهار داشت: آقای پزشکیان که با رای جوان‌ها به این مسئولیت دست یافته، امیدوار است با اعتماد به جوانان، مجموعه‌ای کارآمد و نه کهنسال را بر صندلی‌های وزارتخانه‌ها بنشاند.

    وی افزود: جوان‌گرایی و اعتماد به نیرو‌های تازه‌نفس می‌تواند به پویایی و نشاط در دولت کمک کند. اگرچه وزیران باید از پختگی و تجربه لازم برخوردار باشند، اما سن بالای ۷۰ و ۷۵ سال برای وزرا می‌تواند مانعی برای کارآمدی باشد.

    زنگنه تصریح کرد : امیدواریم آقای پزشکیان با رای جوانان مجموعه کهنسال را بر صندلی‌های وزارتخانه‌ها نچیند وخلاف انتظار است که رای را با شعار‌های جوانانه پسندبگیریم بعد کهنسالان را بردولت حاکم کنیم

    عضو کمیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در نهایت، مجلس شورای اسلامی امیدوار است دولت چهاردهم با معرفی تیمی جوان، هماهنگ و کارآمد بتواند انتظارات مردم و نمایندگان را برآورده کند و به بهبود شرایط اقتصادی کشور کمک نماید./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17538

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس