×
شیرین‌زاد:

پزشکیان جوان گرایی را در دستور کار خود قرار دهد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر دولت‌ها شعار جوان گرایی و استفاده از ظرفیت های نخبگان جوان را می‌دهند اما در عمل کمتر شاهد این موضوع بوده‌ایم؛ البته احترام به با تجربه‌ها واجب است اما باید یک تحولی نیز رخ دهد.

  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
  • ایسنا
  • ۰
  • پزشکیان جوان گرایی را در دستور کار خود قرار دهد

    به گزارش صبح مجلس؛ علی شیرین‌زاد، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره ویژگی‌های کابینه دولت چهاردهم عنوان کرد: توقعمان از دولت چهاردهم و آقای پزشکیان این است که به خیلی از فرمایشاتی که ایشان در تحلیف و تبلیغات انتخاباتی داشتند، پایبند بمانند؛ از جمله شعارهای انتخاباتی ایشان تشکیل دولت وفاق ملی بوده است. از سویی تا الان انتصابات ایشان از یک گرایش سیاسی خاص بوده است و این روند ایجاد وفاق نمی‌کند.

    وی ادامه داد: هم‌چنین اکثر دولت‌ها شعار جوان گرایی و استفاده از ظرفیت های نخبگان جوان را می‌دهند اما در عمل کمتر شاهد این موضوع بوده‌ایم؛ البته احترام به با تجربه ها واجب است اما باید یک تحولی نیز رخ دهد.

    شیرین‌زاد ادامه داد: موضوعاتی مانند فرار مغزها و رفتن جوانان نخبه از کشور به دلیل این است که از این افراد در جایگاه‌های مختلف نظام استفاده نکرده ایم‌. وقتی این افراد دیده نمی‌شوند از کشور خارج می‌شوند. بنابراین توقع داریم فضای سیاسی کشور باز و از انحصار خارج شود و مطابق شعارهای آقای پزکشیان عمل شود.

    این نماینده مجلس در پایان گفت: لازم است تا کابینه پیشنهادی آقای پزشکیان از رزومه، تعهد و تخصص کافی برخوردار و به اصول جمهوری اسلامی پایبند باشند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17529

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس