×

اختصاص اعتبار ویژه به شهرداری‌های کارون، باوی و حمیدیه

محمد امیر عضو کمیسیون اصل نود اظهار داشت: شهرداری و خدمات شهری تناظر یک به یک با میزان رضایت و رفاه عمومی و اجتماعی دارد و هر اندازه این دستگاهها فعال و سرحال باشند، میزان رضایت مندی عمومی ارتقا می یابد.

  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
  • فارس
  • ۰
  • اختصاص اعتبار ویژه به شهرداری‌های کارون، باوی و حمیدیه

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد امیر با اشاره به اهمیت توسعه متوازن گفت: یکی از سیاستهای ما در مجلس ارتقا خدمات شهری در شهرهای محروم است و در همین راستا اعتباراتی را به صورت ویژه مازاد بر سهمیه شهرداری ها، برای پروژه های عمرانی اختصاص دادیم.

    عضو کمیسیون اصل نود اظهار داشت: شهرداری و خدمات شهری تناظر یک به یک با میزان رضایت و رفاه عمومی و اجتماعی دارد و هر اندازه این دستگاهها فعال و سرحال باشند، میزان رضایت مندی عمومی ارتقا می یابد.

    محمد امیر افزود: یکی از سیاستهای قطعی ما در مجلس و در راستای افزایش عدالت اجتماعی و توسعه متوازن تمرکز و تاکید بر شهرهای به حاشیه رانده شده و کمتر برخوردار است و با سیاست های مرکز گرا موافق نیستیم.

    عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت خدمات شهری در شهرهای خوزستان در شأن مردم استان نیست و باید به سمتی برویم که مدیریت‌های شهری، پویا و خوداتکا و مردمی اداره شوند.

    امیر گفت: بسیاری از طرح‌های عمرانی شهری در شهرهای حوزه انتخابیه بنده دچار رکود و رخوت هستند و این باعث استهلاک بالا و افزایش هزینه نهایی می‌شود برای همین دنبال تزریق اعتبارات ویژه برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها هستیم.

    محمد ناصری عضو هیئت رئیس شورای عالی استانها گفت : در همین راستا با پیگیری های صورت گرفته از منابع ویژه مازاد بر اعتبار خود شهرداری ها، اعتبارات مناسبی اخذ شد که این میتواند شهرداری شهرهای کارون، باوی و حمیدیه فعال تر و میزان رضایت مردم را ارتقا دهد./ پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17067

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس