×
 مالک شریعتی:

امروز پیکر «شهید هنیهِ سنی» بر دوش شیعیان تشییع شد

نماینده مردم تهران گفت: امروز پیکر «شهید هنیهِ سنی» بر دوش شیعیان تشییع شد؛ این یک پیام بسیار مهم برای اتحاد امت اسلامی برای نابودی اسرائیل است.

  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
  • دانشجو
  • ۰
  • امروز پیکر «شهید هنیهِ سنی» بر دوش شیعیان تشییع شد

    به گزارش صبح مجلس؛ مالک شریعتی نماینده مردم تهران در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید هنیه امروز پیکر «شهید هنیهِ سنی» بر دوش شیعیان تشییع شد؛ این یک پیام بسیار مهم برای اتحاد امت اسلامی برای نابودی اسرائیل است.

    وی افزود: امروز همه شهدای محور مقاومت در سرزمین‌های دیگر شهید شدند؛ شهید سلیمانی در عراق، شهدای فلسطینی در تهران، شهدای ایرانی در دمشق و در غزه هم زنان و کودکان امت اسلام دارند به شهادت می‌رسند.

    شریعتی ادامه داد: این پیوند سرزمین‌های محور مقاومت و پیوند ملت‌های محور مقاومت است و امروز یک سرزمین به هم پیوسته از خلیج فارس تا دریای مدیترانه و یک ملت به هم پیوسته از یمن تا دمشق و لبنان و ایران و افغانستان و پاکستان و دولت‌هایی که کم و بیش همراه هم هستند در حال شکل‌گیری است.

    نماینده مردم تهران بیان کرد: نابودی اسرائیل نزدیک است؛ این حرکاتی که انجام می‌دهند همانند دست و پا زدن یک فردی است که در کنج قرار گرفته است و کاملا مذبوحانه است.

    وی خاطرنشان کرد: روزگاری انگلیسی‌ها تلاش می‌کردند بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد بکنند، ولی امروز اسرائیلی‌ها دارند امت اسلام را متحد می‌کنند./پایان پیام

     

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17061

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس