×
رمضانعلی سنگدوینی:

پروژه پتروشیمی استان گلستان بعد از ۱۸ سال وارد فاز اجرا شد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، از تعیین پیمانکار برای پروژه پتروشیمی استان گلستان و آغاز عملیات اجرایی آن بعد از گذشت ۱۸ سال خبر داد که با کمک هلدینگ خلیج فارس، شهید آیت‌الله رییسی، وزیر نفت، رییس قوه قضاییه، مدیرکل دادگستری و دادستان به نتیجه رسید.

  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
  • ایکانا
  • ۰
  • پروژه پتروشیمی استان گلستان بعد از ۱۸ سال وارد فاز اجرا شد

    به گزارش صبح مجلس؛ رمضانعلی سنگدوینی با اعلام خبر آغاز عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی استان گلستان در تشریح جزییات آن، گفت: یکی از مواری که در این منطقه دنبال می‌کردیم اجرای پروژه پتروشیمی استان گلستان بود که در نهایت پیمانکار آن انتخاب شد و در حال تجدید کارگاه است تا فعالیت خود را آغاز کند.

    نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور است طی توافقی که به عمل آمد به عنوان سهام‌دار اصلی به این موضوع ورود کرد و اجرای پروژه را برعهده گرفت.

    عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: برای تسریع روند اجرای این پروژه هم هلدینگ خلیج فارس، هم شهید آیت‌الله رییسی، هم وزیر نفت، هم رییس قوه قضاییه، هم مدیرکل دادگستری و دادستان کمک کردند تا بعد از گذشت ۱۸ سال محقق شود و طبق قولی که داده شده تا سه سال و نیم آینده این پتروشیمی که خروجی آن اوره و آمونیاک است و قرار است زنجیره آن تکمیل شود به بهره‌برداری خواهد رسید./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=17006

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس