×
فاطمه محمدبیگی:

زنانی در دولت چهاردهم باید روی کار بیایند که صدای زن ایرانی را به گوش جهانیان برسانند

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با اشاره به همکاری سه قوا در حل مشکلات کشور، گفت: زنانی در دولت چهاردهم باید روی کار بیایند که در سطح ملی و بین‌المللی حلال مشکلات زنان باشند و در فضای بین المللی بتواند صدای زن ایرانی را به گوش جهانیان برسانند.

  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
  • ایکانا
  • ۰
  • زنانی در دولت چهاردهم باید روی کار بیایند که صدای زن ایرانی را به گوش جهانیان برسانند

    به گزارش صبح مجلس؛ فاطمه محمدبیگی ضمن آرزوی توفیق برای رئیس جمهور چهاردهم و با تاکید بر اینکه رئیس جمهور منتخب باید از حداکثر توان خود برای حل مشکلات کشور بهره بگیرد، گفت: انتخابات ریاست جمهوری در دولت چهاردهم با برگزاری دو دوره انتخابات سخت در اوج آلام رنج و درد از دست دادن رئیس جمهور شهید برگزار شد؛ در این دوره با تمام مشکلاتی که وجود داشت اداره کشور به بهترین شکل ممکن انجام پذیرفت.

    نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری سه قوه در حل مشکلات کشور، افزود: برگزاری انتخابات و اجرای مراسم تنفیذ ریاست جمهوری در کشور ما به سهم خود بسیار بی‌نظیر بود بسیاری از مواقع کشورها پس از مرگ مسئولان تراز خود به قهقرا و اضمحلال رفته و دچار ناامنی می‌شوند.

    نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات و صحبت‌های رهبر انقلاب در روز تنفیذ ریاست جمهوری، اظهار کرد: برگزاری انتخابات یکی از افتخارات ملت ایران است و معظم له شرط دوام و تداوم ریاست جمهوری را ماندن در کنار مردم و حل مشکلات آنها دانست؛ قطعاً خصوصیات صداقت و مردمی بودن دکتر پزشکیان به عنوان رئیس جمهور، ملت را دلگرم و امیدوار می‌کند؛ امیدواریم شاهد عدالت ورزی و حرکت جهادی از طرف ایشان برای پاسخگویی به ملت ایران باشیم؛ از طرفی با پایبندی به نظام پایدار و مستقر در کل کشور بتوانیم شرایط را بهبود ببخشیم.

    رئیس فراکسیون زنان ‌و خانواده در مجلس دوازدهم با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز تنفیذ ریاست جمهوری، گفت: حل مشکلات اقتصادی باید از اولویت‌های نخست رئیس جمهور منتخب ایران باشد، بی تردید تحقق این مهم در سایه پشتیبانی سه قوا ممکن خواهد بود.

    نائب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم انتخاب مدیران جهادی در دولت چهاردهم؛ اظهار کرد: رئیس جمهور باید وزرایی را انتخاب کند که سابقه مدیریت جهادی و رفتار دلسوزانه مبتنی بر انقلاب مردمی داشته باشند و هیئت وزیران را از کسانی انتخاب کند که از بن دندان متشرع قوانین اسلام باشند.

    نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه دکتر پزشکیان به عنوان نخستین رئیس جمهور پزشک می‌تواند ظرفیت سلامت کشور را تحت تاثیر قرار دهد، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایشان یک پزشک متخصص هستند، انتظار می‌رود سلامت کشور از اولویت‌های اقدامات رئیس جمهور محترم با محوریت خانواده باشد.

    وی در ادامه با اشاره به سابقه دکتر پزشکیان در حوزه بهداشت و درمان، افزود: با توجه به سوابق کاری که دکتر پزشکیان در حوزه بهداشت و درمان در دولت و مجلس داشتند، انتظار می‌رود کشور به لحاظ سلامت در موقعیت بهتری قرار بگیرد.

    نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوازدهم در ادامه با اشاره به خصوصیت خانواده محوری رئیس جمهور دولت چهاردهم، گفت: انتظار داریم شخصی برای ریاست معاونت امور زنان و خانواده انتخاب شود که خانواده محوری و پیگیری مطالبات دختران و زنان را با نگاهی به سبک زندگی ایرانی اسلامی مورد توجه جدی قرار دهد.

    محمدبیگی با بیان اینکه زن ایرانی با خصوصیت نه شرقی نه غربی در سطح ملی و بین المللی باید بدرخشد، تصریح کرد: اعتقاد به الگوی سوم زن، یعنی بانوی نه شرقی نه غربی که پرچمدار آن زن مسلمان فارسی زبان است که باید در اولویت امور قرار بگیرد؛ دولت چهاردهم حمایت از بانوان را باید در ارجحیت امور قرار دهد؛ توقع داریم زنانی در دولت چهاردهم روی کار بیایند که در سطح ملی و بین‌المللی حلال مشکلات زنان باشند حتی در فضای بین المللی بتواند صدای زن ایرانی را به گوش جهانیان برسانند. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16980

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس