×
جعفر قادری:

مدیران بانکی انتظارات درباره رفع مشکل ناترازی و زیان بانکی را برطرف کنند

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی از بانکها و مدیرانشان موفق نشدند تا انتظارات برای رفع مشکل ناترازی و زیان بانکی را برطرف کنند.

  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
  • ایکانا
  • ۰
  • مدیران بانکی انتظارات درباره رفع مشکل ناترازی و زیان بانکی را برطرف کنند

    جعفر قادری با اشاره به وضعیت مدیریت برخی از بانک‌های خصوصی و گلایه سهامداران این بانکها، بیان کرد: سهام برخی بانک‌های خصوصی با این علم به وزارت اقتصاد واگذار شده است که ناترازی های بانکی متوقف شود.

    نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این حال برخی از بانکها و مدیرانشان موفق نشدند تا انتظارات برای رفع مشکل ناترازی و زیان بانکی را برطرف کنند.

    وی با بیان اینکه این ناکارامدی ها باید مور بررسی قرار گیرد، بیان کرد: با این حال برنامه هفتم تکالیفی را مربوط به بانک‌ها تعیین کرده که باید به آن عمل شود.

    نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ظرفیت‌های قانونی دولت، گفت: انتظار می‌رود دولت جدید به موضوع زیان‌سازی برخی مدیران بانک‌های خصوصی ورود کند تا مشکل مردم حل شود.

    قادری با بیان اینکه برای برای انتخاب مدیران بانکهای خصوصی ضابطه ای تعریف شود، ادامه داد: به واقع فعالیت در وزارت اقتصاد و بانک‌ها به همین راحتی نیست و افراد باید تجربه و کارنامه مناسبی داشته باشند. با این حال و با توجه به وجود احکام قانونی مناسب در برنامه هفتم، دولت چهاردهم با استفاده از این قوانین به وضعیت مدیریتی در بانک‌های خصوصی مشکل دار، ورود جدی کند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16977

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس