×
محمد جواد عسکری:

طلب گندمکاران درحال پرداخت است

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: طی روزهای اخیر در تماس تلفنی با وزیر نفت خواستار تامین منابع لازم شدم و بخشی از بدهی دولت به گندمکاران درحال پرداخت است و مقرر شده تمامی 80 هزار میلیارد تومان طلب کشاورزان هرچه سریع‌تر پرداخت شود.

  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
  • ایکانا
  • ۱
  • طلب گندمکاران درحال پرداخت است

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران، گفت: تا کنون میزان خرید تضمینی گندم در مقایسه با سال گذشته از رشد خوبی برخوردار است در حالی که میزان خرید تضمینی گندم در سال گذشته نیز رضایت بخش بود.

    نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه میزان خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به حدود ۱۰ میلیون تن رسیده است، عنوان کرد: متاسفانه بخشی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده که همین مسئله نگرانی کشاورزان را به همراه داشته است.

    وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز خرید تضمینی گندم در کشور برای پرداخت مطالبات کشاورزان گندمکار مکاتباتی را با مسئولین ذی‌ربط داشته ایم، تصریح کرد: طی روزهای اخیر در تماس تلفنی با وزیر نفت خواستار تامین منابع لازم شدم و بخشی از بدهی دولت به گندمکاران درحال پرداخت است و مقرر شده تمامی ۸۰ هزار میلیارد تومان طلب کشاورزان هرچه سریع‌تر پرداخت شود./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16966

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    1 نظر

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس