×
مهدی اسماعیلی:

ناترازی برق اقتصاد کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد

نماینده مردم میانه و ترکمنچای با اشاره به بالا رفتن شدید ناترازی برق طی روزهای اخیر به دلیل افزایش بی‌سابقه گرما و راهکارهای عبور از این بحران، گفت: به یقین ناترازی برق اقتصاد کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد این در حالی است که باید علاوه‌بر افزایش تولید، فکری برای پرتی ناشی از اتلاف انرژی و مصرف بی‌رویه کرد، بنابراین سرمایه‌گذاری برای نوسازی تجهیزات و فرهنگسازی برای اصلاح مصرف ضروری است.

  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
  • ایکانا
  • ۰
  • ناترازی برق اقتصاد کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد

    به گزارش صبح مجلس؛ مهدی اسماعیلی با اشاره به بالا رفتن شدید ناترازی برق طی روزهای اخیر به دلیل افزایش بی‌سابقه گرما و راهکارهای عبور از این بحران، گفت: به یقین ناترازی برق اقتصاد کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد این در حالی است که باید علاوه‌بر افزایش تولید، فکری برای پرتی ناشی از اتلاف انرژی و مصرف بی‌رویه کرد، بنابراین سرمایه‌گذاری برای نوسازی تجهیزات و فرهنگسازی برای اصلاح مصرف ضروری است.

    نماینده مردم میانه و ترکمنچای در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصرف غیرمتعارف انرژی در تمامی ابعاد در ایران که به مراتب بسیار بیشتر از دیگر کشورها است، افزود: مصرف بی‌رویه و بدون نظارت در ادارات و سازمان‌ها مسئله مهمی است که تامین انرژی و در ادامه اقتصاد کشور را با چالش رو به رو کرده است، بنابراین ما باید اصلاح را ابتدا از خودمان آغاز کرده و با اصلاح مصرف در ادارات مردم را به صرفه جویی در منازل‌شان ترغیب کنیم.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ضرورت اجرای قانون بهینه‌سازی انرژی اشاره کرد و گفت: توسعه صنعت به معنای نیاز بیشتر به انرژی است، بنابراین دولت‌ها باید به تناسب این توسعه و افزایش جمعیت تولید انرژی را بالا برند و برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت برای سال‌های پیش رو داشته باشند. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16927

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس