×
مسلم صالحی:

دولت باید برای مسائل معیشتی مردم برنامه‌ریزی کند

نماینده مردم «اقلید» در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مشکلات معیشتی مردم رو به افزایش بوده و باید برای نظام مسائل معیشتی به درستی از سوی دولت برنامه ریزی شود تا برخی فرآیندها غلط گذشته تکرار نشود.

  • ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
  • ایکانا
  • ۰
  • دولت باید برای مسائل معیشتی مردم برنامه‌ریزی کند

    به گزارش صبح مجلس؛ مسلم صالحی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس جمهور و بیان نکاتی در رابطه با استفاده از ظرفیت‌های کشور و همچنین اولویت قرار دادن مسائل اقتصادی، گفت: رهبر انقلاب همواره رفع مشکلات اقتصادی را در سالهای اخیر مورد توجه و تاکید قرار داده که باید همه ارکان کشور از این تاکیدات پیروی کنند.

    نماینده مردم «اقلید» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت رئیس جمهور پس از حکم تنفیذ آغاز می شود، تاکید کرد:مقام معظم رهبری در جریان مراسم تنفیذ ۷ توصیه مهم را مطرح کرده که یکی ازآنها توجه به موضوعات اقتصادی و رویکرد دولت در قبال این مسائل بود.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیه رهبری در زمینه رعایت اولویت ها در دولت بیان کرد: رهبری در این بخش اذعان داشتند که به مسائل فرهنگی و اجتماعی حساسیت زیادی دارند اما امروز از لحاظ زمانی، اولویت با مسائل اقتصادی است.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط فعلی اقتصاد کشور از بسیاری از ناترازی ها در موضوعاتی از قبیل ناترازی بانکی ، بودجه ای و انرژی رنج می برد که دولت باید برای این موضوعات چاره اندیشی کرده و رفع آنها را در اولویت کاری خود قرار دهد.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته رهبر انقلاب در این جلسه به موضوعات کلان اقتصادی نیز اشاره داشته و تاکید کردند که دولت می تواند در مسائل کلانی همچون ارزش پول ملی، تولید، سرمایه‌گذاری، بهبود محیط کسب و کار اقداماتی را مدنظر قرار دهد که این باید این موارد سرلوحه کار دولت باشد.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنین رهبر انقلاب اقدامات فوری و کوتاه‌مدت برای بهبود معیشت مردم را مورد تاکید قرار دادند، گفت: متاسفانه مشکلات معیشتی مردم رو به افزایش بوده و باید برای نظام مسائل معیشتی به درستی از سوی دولت برنامه ریزی شود تا برخی فرآیندها غلط گذشته تکرار نشود. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16773

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس