×
عباس صوفی:

دنبال توسعه سرمایه‌گذاری در همدان هستیم

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از ظرفیت‌های اقتصادی همدان مغفول مانده است گفت: به دنبال توسعه در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم.

  • ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
  • فارس
  • ۰
  • دنبال توسعه سرمایه‌گذاری در همدان هستیم

    به گزارش صبح مجلس؛ عباس صوفی در دیدار با معاون برنامه‌ریزی فرماندار و جمعی از فعالان اقتصادی در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: در همدان ظرفیت بالا و بی‌نظیری مثل سیر، صنایع دستی، فرش و… داریم که در کشور حرف برای گفتن دارند و باید خیلی بیشتر قدر آنها را دانست.

    وی با بیان اینکه نباید از ظرفیت‌های خاص مغفول شد، افزود: باید برنامه راهبردی داشته باشیم و به این فکر کنیم که چند سال آینده در حوزه‌های مختلف مثل سیر یا فرش به کجا خواهیم رسید.
    نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بهترین و با کیفیت‌ترین معدن سنگ‌های تزئینی یاقوت در همدان است. برای این ظرفیت‌های خدادادی باید برنامه داشت و با بهره‌برداری از نیروی انسانی مجرب کارها را به بهترین شکل پیش برد.

    وی با بیان اینکه خود را همراه و حامی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی می‌داند، توسعه صنعتی و توسعه سرمایه‌گذاری را از هداف مهم کاری خود برشمرد و تاکید کرد: نباید بخش خصوصی را فراری دهیم. صوفی گفت: بخش خصوصی حمایت می‌خواهد و با ارائه یک برنامه راهبردی، باید به سمتی پیش رفت که مسیر توسعه اقتصاد با کمک بخش خصوصی هموار کرد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16741

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس