×
علیرضا سلیمی:

جهش تولید به صورت اورژانسی در دستورکار دولت چهاردهم قرار گیرد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: امروز تولیدکنندگان صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشتند بنابراین باید با نگاهی متفاوت و به صورت اورژانسی اقدامات لازم برای جهش تولید انجام شود.

  • ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
  • ایکانا
  • ۰
  • جهش تولید به صورت اورژانسی در دستورکار دولت چهاردهم قرار گیرد

    به گزارش صبح مجلس؛ علیرضا سلیمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اولویت اقتصادی، گفت: شناخت اولویت‌ها در کشورها یکی از توصیه‌های چندگانه مقام معظم رهبری در جلسه تنفیذ بود که امروز یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های کشور معیشت مردم و موضوعات اقتصادی است.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای رفع مشکلات اقتصادی، باید تیم قوی و متخصص اقتصادی در دولت بر سرکار بیاید تا این تیم قوی، در حوزه تحقق اولویت‌های اقتصادی هماهنگ روبه جلو گام بردارد.

    وی شناخت مسائل و موضوعات اساسی اقتصادی و ارائه راهکارهای عملی را یکی از مسیرهایی دانست که منجر به موفقیت دولت می‌شود، تصریح کرد: پرهیز از به کارگیری نیروهای تندروی سیاسی در حوزه اقتصادی و حرکت به سمت اقدامات علمی که پشتوانه تجربه داشته باشد، در حوزه اقتصاد کمک کننده است.

    این نماینده مردم در مجلس دوازدهم افزود: جلوگیری از رشد نقدینگی، کاهش نرخ تورم، پیشگیری از رشد پایه پولی که بلای جان کشور شده، اصلاح ساختار بانک‌ها و سازوکار پرداخت تسهیلات باید مدنظر قرار گیرد.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه توجه به بورس و تولید باید با جدیت پیگیری شود، ادامه داد: امروز تولیدکنندگان صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشتند بنابراین باید با نگاهی متفاوت و به صورت اورژانسی اقدامات لازم برای جهش تولید انجام شود. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16728

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس