×
نماینده مردم اهواز:

اقدام آلمان در تعطیلی “مرکز اسلامی هامبورگ” تحت تأثیر لابی صهیونیسم است

نماینده اهواز در مجلس گفت: این مرکز توسط دولت آلمان برای راضی نگه داشتن لابی صهیونیسم و ارسال پیامی به ایران است که نشان دهد عداوت آن‌ها همواره وجود داشته است.

  • ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
  • مهر
  • ۰
  • اقدام آلمان در تعطیلی “مرکز اسلامی هامبورگ” تحت تأثیر لابی صهیونیسم است

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد امیر، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اصل ۹۰ نسبت به تصمیم اخیر دولت آلمان در مورد تعطیلی و ممنوع‌الکاریِ مرکز اسلامی در هامبورگ گفت: مرکز اسلامی در هامبورگ چندین سال است که در زمینه فعالیت‌های مذهبی فعال است و با روی کار آمدن گروه جدید حاکم بر آلمان، که پیروزی آن‌ها تحت تأثیر لابی صهیونیسم بوده، این مرکز به اتهام حمایت از حزب‌الله لبنان و ترویج اسلام افراطی مورد هدف قرار گرفته است.

    وی افزود: این تصمیم به ضرر ترویج مذهب تشیع بیان شده و منافات با قواعد دموکراسی و آزادی و شعارهای کشورهای غربی دارد. آن‌ها نباید با مؤسسات فرهنگی با یک بام و دو هوا رفتار کنند. این برخورد طبیعی است و همیشه با نگاه شک و بدبینانه و با استدلالات واهی به گروه‌های اسلامی نگاه می‌کنند.

    امیر ادامه داد: مجموعه‌هایی مثل مرکز اسلامی هامبورگ هیچ ضرری به مناسبات غرب نمی‌زند و قطعاً اقدام تعطیل شدن این مرکز توسط دولت آلمان برای راضی نگه داشتن لابی صهیونیسم و ارسال پیامی به ایران است که نشان دهد عداوت آن‌ها همواره وجود داشته است. ما همیشه در چنین مناسباتی عالمانه و خویشتن‌دارانه رفتار کرده‌ایم و قطعاً رفتار مقابل به مثل نخواهیم داشت.

    محمد امیر تاکید کرد: همه دنیا باید متوجه شود که این کشورها بر خلاف نگاه دموکراسی و آزادی بیان، این رفتارها را بر خلاف ادعای خود انجام می‌دهند. ذات سرمایه‌داری این است که از کشورهایی که مطیع آن‌ها باشند، حمایت می‌کنند اما کشورهایی که می‌خواهند مستقل باشند و مسیر و گفتمان خودشان را داشته باشند، محور شرارت قلمداد می‌کنند و مخالف دموکراسی می‌دانند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16681

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس