×
رضایی کوچی:

دستگاه‌های فرهنگی اعتبارات و امکانات خود را برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین به میدان بیاورند

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: دستگاه‌های فرهنگی تمامی امکانات و اعتبارات خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر سفر اربعین حسینی (ع) به میدان بیاورند و دولت برای کاهش هزینه‌های تردد مسافران تسهیلات پرداخت کند.

  • ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
  • ایکانا
  • ۰
  • دستگاه‌های فرهنگی اعتبارات و امکانات خود را برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین به میدان بیاورند

    به گزارش صبح مجلس؛ محمدرضا رضایی کوچی در رابطه با ضرورت تسهیل سفرهای اربعین حسینی( ع) گفت: در آستانه آغاز سفرهای زائران اربعین حسینی (ع) هستیم و با توجه به اینکه بخشی از افرادی که در این مراسم با شکوه مذهبی شرکت می‌کنند از اقشار متوسط و کم درآمد جامعه هستند، باید شرایطی را فراهم کنیم که ضمن تسهیل تردد و عبور مرور زائران در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها ،هزینه سفر‌ آنها نیز کاهش پیدا کند‌.

    این نماینده مردم در مجلس با اشاره به ضرورت پرداخت تسهیلات روی بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما عنوان کرد: هم اکنون دستگاه‌های فرهنگی که ردیف بودجه در اختیار دارند باید پای کار باشند و برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر سفر اربعین که یکی از بزرگترین اقدامات فرهنگی است، از امکانات خود استفاده کنند.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت بخشی از هزینه حمل و نقل زائران را باید به عنوان یارانه پرداخت کند، عنوان کرد: در این صورت هم هزینه سفر زائران کاهش پیدا کرده و هم ناوگان حمل و نقل متضرر نمی‌شوند.

    این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: کمیسیون عمران تمامی موارد مربوط به تسهیل ترد زائران از مرزهای زمینی و جاده های منتهی به مرزهای اصلی و نیز نرخ ناوگان حمل و نقلی را زیر نظر داشته و تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه راهپیمایی عظیم اربعین می‌کند. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16664

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس