×
موسوی زاده بیان کرد:

دانشگاه فرهنگیان، موتور محرکه و پیشران آموزش و پرورش کشور

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت دانشگاه فرهنگیان، گفت: دانشگاه فرهنگیان موتور محرکه و پیشران آموزش و پرورش، اتاق فکر و مرکز پرورش دهنده معلمان و آینده سازان این مملکت است.

  • ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
  • ایکانا
  • ۰
  • دانشگاه فرهنگیان، موتور محرکه و پیشران آموزش و پرورش کشور

    به گزارش صبح مجلس؛ سید محسن موسوی زاده در مورد به کار گیری دانش آموختگان مراکز تربیت معلم در سیستم آموزشی و تقویت نظام تعلیم و تربیت کشور، گفتدانشگاه فرهنگیان موتور محرکه و پیشران آموزش و پرورش، اتاق فکر و مرکز پرورش دهنده معلمان و آینده سازان این مملکت است.

    نماینده مردم شریف اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بهبود تعلیم و تربیت کشور را از دغدغه‌های اصلی خود در مجلس دوازدهم دانست و افزود: تلاش می‌کنم در طی ۴ سال مجلس دوازدهم ارتقاء آموزش و پرورش و دانشگاه تربیت معلم از اولویت‌های نخست خود قرار داده تا بتوانیم شاهد توسعه  کشور به واسطه این نهادهای مقدس باشیم.

    موسوی زاده، با اشاره به وجود کمبودهایی در کلاس‌های آموزشی و خوابگاه‌های دانشگاه تربیت معلم در برخی از استان‌ها و شهرستان‌ها، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مکرر و ویژه رهبر معظم انقلاب به احیای مراکز تربیت معلم و دانشگاه‌ها و توجه ویژه به آن‌ها، قطعاً اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تمام تلاش خود را برای اختصاص اعتبارات ویژه‌ و مورد نیاز این نهاد ،رفع مشکلات خوابگاهی، کلاس و تامین امکانات مراکز بکار خواهد برد.

    عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: باتوجه به اهمیت این مراکز، قطعاً باید امکانات رفاهی، خدماتی این مراکز تامین شود تا مسئولان بتوانند دانشجویان و نخبه‌های بیشتری را جذب و برای ورود به کلاس درس در آموزش پرورش آماده کنند.

    نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلسشورای اسلامی با بیان اینکه مجلس و دولت باید با همکاری و مشارکت یکدیگر کمبودهای موجود در این دانشگاه‌ که رهبر معظم انقلاب بر احیا و ارتقا آن تاکید دارند را برطرف کنند، گفت: دانشگاه تربیت معلم یکی از گسترده‌ترین نهادهای آموزشی در سراسر کشور است و به دلیل گستردگی نیاز به حمایت دارد، مجلس موظف است که در این راستا پیگیری‌ها و کمک‌های لازم را انجام دهد.

    موسوی زاده ارتباط مردم با سیستم آموزشی کشور را  دو جانبه دانست و خاطر نشان کرد: امروز تمام مسئولان نظامی و اجرایی که در حوزه‌‌های مختلف کشور را اداره می‌کنند از نتایج نظام آموزشی هستند، بنابراین همه به نوعی مدیون آموزش و پرورش‌ بوده بر همین اساس تمام نهادها و سازمان‌ها باید برای حل کمبودهای دانشگاه فرهنگیان و سیستم آموزشی کمک شایانی داشته باشند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16650

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس