×
سخنگوی کمیسیون عمران:

بررسی عملکرد دستگاه‌ها در ایام اربعین حسینی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون عمران پس از ایام اربعین حسینی (ع) عملکرد دستگاهها مختلف را رصد کرده و جلسه‌ای برای بررسی این مهم برگزار خواهد کرد.

  • ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
  • ایکانا
  • ۰
  • بررسی عملکرد دستگاه‌ها در ایام اربعین حسینی

    به گزارش صبح مجلس؛ عبدالجلال ایری، در رابطه ضرورت برقراری تدابیر ویژه برای سفرهای اربعین حسینی (ع)گفـت: راهپیمایی اربعین یکی از مراسم های عظیم فرهنگی در جهان بوده و که سالانه میلیون ها نفر از سراسر جهان به ویژه کشورمان در آن شرکت می‌کنند.

    این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: برای برقراری سفرهای روان و بدون مشکل در ایام اربعین تدابیری از سال‌های گذشته انجام شده است که همواره در روزهای نزدیک به ایام پیک سفرها تعداد پروازها به سمت فرودگاه نجف و تعداد لکوموتیوها و واگن‌ها و نیز ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی افزایش پیدا کرده است که امسال هم با توجه به تدابیر ستاد اربعین برای روان‌سازی تردد مسافران این موارد لحاظ شده است.

    وی اضافه کرد: در کنار افزایش تعداد ناوگان ها، هزینه تهیه بلیت در مسیرهای هوایی، ریلی و زمینی نیز بسیار حائز اهمیت است لذا همانطور که سالهای گذشته اقداماتی در این زمینه انجام شد و با پرداخت تسهیلاتی هزینه بلیط ها کاهش یافته و تمامی دستگاه ها نیز مکلف به رعایت نرخ مصوب شدند امسال نیز باید این امر اجرایی شد.

    سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: تلاشمان این است که موانع و مشکلاتی که سالهای گذشته ایجاد شده را بر طرف کرده تا زائران اربعین حسینی(ع) در سهولت بیشتری به این سفر زیارتی و عبادی خود بپردازند. کمیسیون عمران پس از این ایام عملکرد دستگاهها مختلف را رصد کرده و جلسه‌ای برای برررسی این مهم برگزار خواهد کرد. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16647

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس