×
عبدالحسین روح الامینی:

دولت و مجلس تحقق تکالیف برنامه برای محرومیت‌زدایی را پیگیری کنند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و رفع تبعیض در احکام همه ادوار برنامه تکرار شده است، گفت: اکنون وقت عملیاتی کردن این احکام رسیده و دولت و مجلس باید در این خصوص پیگیری کنند.

  • ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
  • ایکانا
  • ۰
  • دولت و مجلس تحقق تکالیف برنامه برای محرومیت‌زدایی را پیگیری کنند

    به گزارش صبح مجلس؛ عبدالحسین روح الامینی در نشست علنی صبح امروز(سه شنبه، ۲ مرداد ماه) پس از ارائه گزارش عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره سامانه‌های این وزارتخانه برای ارتقای سطح کیفیت زندگی مردم و محرومیت زدایی، گفت: امیدوارم دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم بتوانند در جهت ایجاد تحول برای مردم دست در دست هم گام بردارند و فعل «می شود» و «می توانیم» را صرف کنیم و با امیدافزایی، راه شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور و کارهای بر زمین مانده را دنبال کنیم.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفاه اجتماعی، محرومیت زدایی، رفع تبعیض، ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته، جز با همکاری برادرانه و دوستانه دولت و مجلس محقق نمی شود، عنوان کرد: این تکالیف در برنامه های همه ادوار تکرار شده است لذا باید به سمت عملیاتی شدن آن پیش برویم.

    وی تأکید کرد: اکنون که حمایت همه جانبه اهالی و خانواده بزرگ انقلاب و آحاد مردم از دولت جدید صورت گرفته است باید تحقق بانک اطلاعات و سامانه های مربوطه در این حوزه را پیگیری کنیم.

    روح‌الامینی اضافه کرد: به دوستان دولت و مجلس توصیه می کنم تا انسجام، همدلی و وفاق شکل گرفته را ادامه دهند و از افراطیان اطراف خود در مجلس و دولت می خواهم از افتادن در دام مسائل حاشیه ای پرهیز کنند.

    این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به تذکر نماینده ای از استان های غربی کشور، گفت: درباره پرداخت معوقه گندمکاران و کلزاکاران به سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی تذکر می دهم که تا کنونی بخشی از آن پرداخت شده اما بخشی از آن معوق مانده است. باید مزد کسانی که کمباین دارند و سر زمین های کشاورزی زحمت می کشند، تا عرقشان خشک نشده است، داده شود.

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: متذکر می شوم در هفته های پیش رو کمک کنیم تا یک کابینه و هیأت وزیران منسجم و خوبی در دولت چهاردهم شکل بگیرد که بتوانیم به اعضای آن افتخار کنیم. چنین همدلی و انسجامی که ایجاد شده کم نظیر است و همه بر این موضوع اتفاق نظر دارند که دولت چهاردهم محکوم به موفقیت است. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=16220

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس