×

حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی کلان، مطالبه جدی فراکسیون زنان مجلس

عضو فراکسیون زنان مجلس، حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی کلان را مطالبه جدی این فراکسیون دانست و از دولت چهاردهم خواستار توجه ویژه به این مهم شود.

  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
  • ۰
  • حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی کلان، مطالبه جدی فراکسیون زنان مجلس

    به گزارش صبح مجلس، عالیه زمانی کیاسری بر ضرورت بکارگیری زنان کارآمد و توانمند در سطوح بالای مدیریتی دولت چهاردهم تاکید کرد و گفت: یکی از مطالبات جدی اعضای فراکسیون زنان مجلس در نشست اخیر این فراکسیون حضور زنان در عرصه های مدیریتی کلان به ویژه در وزارت خانه ها بوده است و به طور حتم این مطالبه را پیگیری خواهیم کرد و در همین مسیر قدم برمی داریم.

    وی با یادآوری اینکه برای تحقق این مهم نهایت اهتمام خود را به کار می بریم، افزود: از دولت چهاردهم انتظار داریم استفاده از زنان کارآمد در سطوح بالای مدیریتی را در دستور کار قرار دهد.

    نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس دوازدهم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در آستانه ولادت حضرت زهرا ( س ) در دیدار جمعی از بانوان فرهیخته فرمودند؛ « پیشنهاد استفاده از زنان فرهیخته، دانشمند، فرزانه و مجرّب در رده‌های گوناگون تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور، موضوع مهمی است که ذهن من را مدت‌ها است مشغول کرده و ان‌شاءالله برای آن راه حلی خواهیم یافت» بنابراین ما باید این مطالبه رهبری را به عنوان مطالبه جدی در حوزه زنان پیگیری کنیم و در این مسیر قدم برداریم؛ امیدواریم به نتایج خوبی برسیم./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15594

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس