×

رئیس جمهور منتخب نگاه فراجناحی در دولت داشته باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان و انتخابات آقای پزشکیان باید فراجناحی باشد. در این صورت رئیس جمهور چهاردهم می‌تواند دولتی موفق و سربلند را تشکیل دهد.

  • ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
  • ۰
  • رئیس جمهور منتخب نگاه فراجناحی در دولت داشته باشد

    به گزارش صبح مجلس، ابوالفضل ظهره‌وند، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره لزوم وحدت میان جریان‌های سیاسی و رئیس جمهور منتخب برای حل مشکلات کشور اظهار کرد: چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور برگزار شد و خروجی این رقابت‌ها آقای پزشکیان بود. ایشان در حال حاضر دیگر نماینده طیف و جریان خاصی نیست بلکه رئیس جمهور کل کشور شده است و باید مطابق سیاست‌های کلی نظام و مطالبات آحاد مردم یعنی چه رای دهندگان و چه کسانی که رای نداده‌اند، عمل کند.

    وی ادامه داد: قطعا تمامی جریانات و گروه‌های حاضر در انتخابات باید تلاش کنند تا رئیس جمهور منتخب به بهترین شکل ممکن مطابق سیاست های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کند؛ البته گفتمان و انتخابات آقای پزشکیان نیز باید فراجناحی باشد. در این صورت رئیس جمهور چهاردهم می‌تواند دولتی موفق و سربلند را تشکیل دهد.

    ظهره‌وند در پایان یادآور شد: همچنین رئیس جمهور منتخب باید در انتخاب مدیران و معاونان خود شایسته سالاری را مد نظر قرار دهد و نگاه حزبی و جناحی را کنار بگذارد. در گذشته نیز هر موقع نگاه شایسته سالارانه جای نگاه حزبی را گرفت، شاهد عملکرد خوب و موفق از دولت مستقر بوده‌ایم./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15334

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس