×

دولت چهاردهم به دور از بگومگوهای سیاسی برنامه‌های خود را اجرا کند

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که امروز زمان عمل به وعده‌های آقای پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب فرا رسیده است، گفت: مردم مشکلات عدیده‌ای دارند که دولت چهاردهم باید به دور از بگومگوهای سیاسی به حل آن‌ها بپردازد.

  • ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
  • ۰
  • دولت چهاردهم به دور از بگومگوهای سیاسی برنامه‌های خود را اجرا کند

    به گزارش صبح مجلس، احمد جباری با بیان اینکه مردم علیرغم تمام مشکلاتی که داشتند پای صندوق های رأی آمدند و شاهد مشارکت خوبی در انتخابات ریاست جمهوری بودیم، گفت: امروز یقینا تعامل خوبی میان دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم شکل خواهد گرفت که باید قدر این فضا را بدانیم و هرچه سریع تر فعالیت خود را همگام با هم آغاز کنیم.

    نماینده مردم بندر لنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه همه حاکمیت اعم از قوای مختلف و مردم باید به دولت چهاردهم کمک کنند تا مشکلات جاری کشور برطرف شود، عنوان کرد: امروز روزی است که آقای پزشکیان باید به برنامه هایی که داده بود عمل کند.

    وی افزود: این دور، دوره استثنایی برای ریاست جمهوری خواهد بود چرا که رئیس جمهور سال ها همکار نمایندگان در مجلس بوده است از این رو این آشنایی با کار و فضا می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان بیشترین مشکلات مردم را در حوزه مسائل اقتصادی دانست و افزود: با شناختی که از آقای پزشکیان داریم، مجلس و دولت به سمت بگومگوهای سیاسی نخواهند رفت که آسیب آن صرفا به مردم می رسد. امروز تأمین کالاهای اساسی مردم، تثبیت نرخ ارز، بزرگ کردن سفره مردم، تأمین مسکن، خودرو و فراهم کردن زمینه های ازدواج از مهم ترین خواسته های جامعه است که انتظار داریم دولت چهاردهم هر چه سریع تر برنامه های خود برای آن را اجرا کند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=15315

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس